تاریخ انتشارشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
کد مطلب : ۴۶۹۵۹۳
براساس آخرین بروزرسانی رنگ‌بندی کرونایی مناطق آبی کاهش و مناطق نارنجی در مازندران افزایش یافت.
۰
plusresetminus
تداوم کاهش مناطق آبی و افزایش مناطق نارنجی/بیماران بدحال کرونایی افزایش یافت
به گزارش بلاغ، بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، استان مازندران همچنان از وضعیت قرمز کرونایی خارج است، اما شهرستان های گلوگاه، آمل، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی، کلاردشت و رامسر در وضعیت نارنجی قرار گرفتند، همچنین مناطق وضعیت آبی استان در نقشه کرونایی شامل ۳ شهرستان میاندورود، قائمشهر و سیمرغ است و ۱۲ شهرستان استان نیز جزو مناطق زرد نقشه کرونایی می باشند.

۲۴ ساعت گذشته ۳۵ بیمارتازه مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بابل بستری و ۲۲ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.
مجموع بیماران مبتلا به کرونا ویروس بستری در مراکز درمانی مازندران به ۱۶۴ نفر رسید که از این تعداد ۴۳ بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
در این مدت مورد فوتی براثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های استان به ثبت نرسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ بیمارجدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۱۹ نفر ترخیص شدند.

فرهاد غلامی با اشاره به ثبت بدون مورد فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۱۳۰ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۳۴ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شدند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته ۵ مورد جدید مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه به ثبت رسید، گفت: در این مدت ۳ بیمار کرونایی با بهبودی نسبی مرخص شدند.

سید علی مظفر پور خوشرودی با بیان اینکه اکنون ۳۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی نیز ۹ بیمار کرونایی بستری شدند.

وی همچنین گفت: شبانه روز گذشته، مورد فوتی براثر ابتلا به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل به ثبت نرسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳