تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۲
کد مطلب : ۴۶۹۱۸۸
استاندار مازندران همه مسئولین را در قبال جان شهروندان و مسافران مسئول دانست و گفت: بی‌توجهی در این بخش قابل قبول نیست.
۰
plusresetminus
تمام مدیران مقابل جان شهروندان و مسافران مسئول هستند/مسئولان با اطلاعات درست در جلسات حاضر شوند
به گزارش بلاغ، سید محمود حسینی‌پورنوری در دوازدهمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک مازندران که در فرمانداری سوادکوه برگزار شد، با بیان اینکه در مدت مشابه پارسال ۴ جانباخته جاده ای داشتیم که این میزان امسال به ۶ جانباخته رسیده است، اظهار کرد: افزایش جانباخته در مازندران قابل پذیرش نیست و همه دستگاه های متولی باید با جدیت برای پایین آوردن معدل تلاش کنند.

وی با اشاره به طرح سراسری کاهش ۱۰ کیلومتری سرعت در جاده ها، افزود: تبلیغات محیطی و اطلاع رسانی این بخش در استان جدی گرفته شود و همه تابلوهای ورودی و سطح شهر استان در مسیر مسافران باید به جملات با بار روانی کاهش ترافیکی برای رانندگان با جملات مناسب منقوش شود.

استاندار مازندران از مدیران خواست تا با برنامه و آمار وارد شورای ترافیک بشوند، یادآورشد: بعضا مشاهده می شود که برخی از مدیران در این جلسات اطلاعات درست ندارند و باید بدانیم گره کار کجا است و بر اساس داده مدیران تصمیم گیری بشود.

حسینی پور با بیان اينکه بارش هم زمان با تعطیلات عامل تشدید حوادث می‌شود و همه دستگاه های متولی باید در آمادگی کامل به سر ببرند، تصریح کرد: باید مراقب بود تا حوادث ناشی از بارندگی رخ ندهد و در صعودی شدن آمار تلفات اثر بخش نباشد و در روزهای آتی این افزایش آمار جانباختگان به صورت نزولی جبران شود.

وی با اشاره به اینکه نقاط حادثه خیز استان زمانی با کارهای زیربنایی درست می شود و برخی مواقع با هشدار به رانندگان بستر را برای کاهش عملیاتی شدنی است، خاطرنشان کرد: آمار از اقدامات پیشگیرانه در جلسات محسوس گفته تا نتیجه گرفته شود و نقاط حادثه خیز جاده ها شناسایی و در جلسات اعلام گردد.

استاندار مازندران همه مسئولین را در قبال جان شهروندان و مسافران مسئول دانست و گفت: بی توجهی در این بخش قابل قبول نیست و شورای ترافیک هر شهرستان هر روز ثابت تشکیل شود و مصوبات جلسه پیگیری و اجرایی گردد.

حسینی‌پور با بیان اينکه سیل عظیم مسافران که به استان سفر می کنند چشمشان به همین جلسات است و باید زمان ترافیک کاهش یابد، اظهار کرد: ۳ بالگرد در ایام تعطیل نوروز برای مازندران تدارک دیده شده است که ۲ بالگرد برای پوشش حوادث احتمالی آنلاین است‌.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

یادداشت****امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
وعده‌ صادقی دیگر، نامه‌ای که ۱۰ سال از آن گذشت
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱