تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۲۲
کد مطلب : ۴۶۸۳۱۲
نماينده ولی فقيه در استان و استاندار مازندران در پيامی مشترك از حضور حماسی مردم ديار علويان در راهپيمايی يوم الله ۲۲ بهمن امسال قدردانی کردند.
۰
plusresetminus
پيام قدردانی مسئولان ارشد مازندران از حضور حماسی مردم در راهپيمايی ۲۲ بهمن
به گزارش بلاغ، آیت الله محمدباقر محمدی لائينی نماينده ولی فقيه در استان و سيدمحمود حسينی پور استاندار مازندران در پيامی مشترك از حضور حماسی مردم ديار علويان در راهپيمايی يوم الله ۲۲ بهمن امسال قدردانی کردند.

 متن پیام بشرح زیر است:
 
 بسم الله الرحمن الرحيم
يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ يَنصُركُم وَيُثَبِّت أَقدامَكُم
 
امروز ملت ايران و مردم ولايتمدار ديار علويان، اوج دلبستگی و دلدادگی خود را به انقلاب، آرمان های امام راحل و شهيدان والامقام در صفوفی به وسعت ايران اسلامی به نمايش گذاشتند و با پرچم های رنگين و مقدس ايران و تمثال شهدای گلگون كفن در دست، با نظام جمهوری اسلامی و رهبری معظم انقلاب تجديد عهد و ميثاق كردند.
 
بار ديگر دشمنان و بدخواهان، امواج خروشان و فريادِ بلندِ ملت ولايتمدار و انقلابی ايران اسلامی را ديدند و شنيدند و آنگاه كه از لانه های شوم خود در انتظار پياده شدن سناريوهای شكست خورده خود بودند، ملت بزرگ ايران و مازندران ولايی، عمق وفاداری خود به انقلاب، نظام و رهبری را در پرشكوه ترين صفوف به رخ كشيدند و اعلام داشتند كه؛ پيمان ما با آقا اباعبدالله الحسين (ع) و نهضت امام خمينی (ره) چنان ريشه‌دار و محكم است كه تا پای جان در راه صيانت از دستاوردهای انقلاب ايستاده‌ايم و هرگز از مسيری كه در آن قدم گذاشتيم، ذره ای عقب نخواهيم نشست.

◽️اينجانبان از حضور حماسی و فخرآفرين مردم ايران اسلامی به‌ويژه مردم مومن و ولايتمدار مازندران در راهپيمايی يوم الله ۲۲ بهمن امسال كه تبليغات سوء دشمن و تلاشی كه برای القاء شكاف بين مردم و نظام داشت را بی اثر كرد و بار ديگر بر پيمان و ميثاق خود با آرمان های انقلاب پافشاری نمود، صميمانه قدردانی می‌كنيم.
 
همچنين از مراجع عظام، علماء و روحانيون و همه كسانی كه به نحوی با دعوت از مردم در خلق اين حماسه ماندگار نقش آفرينی نمودند، تقدير و تشكر می‌نمائيم و ضمن قدردانی از دولت انقلابی كه زمينه خدمات‌رسانی و افتتاح و بهره برداری از طرح ها و پروژه های مختلف در ايام الله دهه فجر را فراهم كردند، اميدواريم با تلاش جهادی و انقلابی مديران و مسئولين همراه و همگام با مردم عزيز؛ شاهد پيشرفت روزافزون همه بخش ها خاصه اعتلای اقتصادی ايران اسلامی و مازندران ولايی باشيم.
 
از آستان خداوند قادر متعال، مسئلت داريم در سايه سار رهبری‌های داهيانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روز به روز بر عزت، شكوفايی و سربلندی ايران اسلامی بيفزايد.
 ان شاء الله تعالی

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱