تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۶۷۴۶۶
دبیر نهضت زنان پیشرو نکا از برگزاری رویداد مخصوص بانوان نکایی با عنوان جمانه همراه با تقدیر از بانوان موفق نقش‌آفرین در عرصه‌های مختلف ازجمله منتخبان مسابقه بزرگ روایت‌گری دختران دهه هشتادی با محوریت کتاب تنها گریه کن خبر داد.
۰
plusresetminus
برگزاری رویداد جُمانه در آستانه ولادت حضرت زهرا(س) در نکا
به گزارش بلاغ، معصومه مومن زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) نهضت زنان پیش رو تشکل حوزه عفاف و حجاب شهرستان نکا در نظر دارد تا در روز پنجشنبه ۲۲ دی ماه رویداد جمانه در سالن ارشاد اسلامی شهرستان برگزار نماید.

وی افزود: رویداد جمانه با حضور همسر معزز شهید کشوری و با سخنرانی مدیرکل آموزش‌و‌پرورش مازندران به همراه مولودی خوانی کربلایی وحید لطف‌آبادی، در کنار تقدیر از بانوان نقش‌آفرین و منتخبان مسابقه کتابخوانی استانی روایتگری کتاب‌ تنها گریه کن برگزار می‌گردد.
 
 
دبیر نهضت زنان پیشرو نکا اذعان کرد: نهضت زنان پیشرو تشکل عفاف و حجاب نکا مسابقه‌ای با عنوان روایت‌گری دختران دهه هشتادی از کتاب تنها گریه کن برگزار کرده که بیش از ۲۰۰ اثر از سرتاسر استان مازندران دریافت شد و میان آثارهای ارسال شده، از سه اثر در روز رویداد تجلیل خواهد شد.
 
 
این مسئول اشاره کرد: هدف از برگزاری این جشنواره، آشنایی دهه هشتادی‌ها با مفاهیم جنگ، ایثار و شهادت با محوریت کتاب تنها گریه کن بوده و نهضت زنان پیشرو شهرستان نکا در نظر دارد از زنان تاثیر گذار شهرستان در روز رویداد تجلیل به عمل آورد.

 وی افزود: هدف از برگزاری رویداد جمانه، توانمندسازی بانوان شهرستان نکا در تمامی حوزه‌ها اجتماعی و جذب حداکثری دختران به این تشکل و امید آفرینی به جوانان امروزی بوده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱