تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵
کد مطلب : ۴۶۶۲۸۶
استاندار مازندران با بیان اینکه اسلام با شهادت زنده است؛ گفت: مکتبی را که آقا اباعبدالله الحسین (ع) برای ملت ما به میراث گذاشت امروز به صورت آبی زلال و حیات بخش جان ما را سیراب و سرشار می‌کند.
۰
plusresetminus
شهادت تنها راه رهایی بخش برای ملت ایران است
به گزارش بلاغ؛  سیدمحمود حسینی‌پور در مراسم هفتمین روز شهادت مرزبان امیر حسین نیک‌پور در روستای وزرا محله بخش سرخرود گفت: این شهید والامقام درمقابله با اغتشاشگران و فتنه‌گران و کسانی که کیان و امنیت داخلی مردم را به مخاطره انداختند به شهادت رسید.

وی افزود: این شهیدان برای حفظ امنیت و جان مردم والاترین گوهر هستی خود را به مسلخ بردند و راه و مکتبی را از خود بجا گذاشتند که هیچ مسیری جز استمرار آن وجود ندارد.

استاندار مازندران، شهادت را تنها راه رهایی بخش برای ملت ایران عنوان کرد و تصریح کرد: مکتبی را که آقا اباعبدالله الحسین (ع) برای ملت ما به میراث گذاشت امروز به صورت آبی زلال و حیات بخش جان ما را سیراب و سرشار می‌کند.

حسینی‌پور عنوان کرد: اسلام با شهادت زنده است و شهدای بزرگی همچون سردار قاسم سلیمانی مسیر را به ما نشان دادند و اثبات کردند تا نزدیک شدن به مسیر ظهور باید خط سرخ ایثار و شهادت را دنبال کنیم.

نماینده عالی دولت در استان متذکر شد: این شهدا هم مظلوم بودند و هم در یک مظلومیت خاص به شهادت رسیدند و مازندران را به بوی شهادت معطر کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴