تاریخ انتشارشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۴۶۵۱۱۳
بر اساس آخرین وضعیت رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور، ۱۵ شهرستان مازندران در وضعیت آبی و باقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.
۰
plusresetminus
۱۵ شهرستان مازندران در وضعیت آبی کرونایی
به گزارش بلاغ، بر اساس آخرین اطلاع رسانی رنگ بندی کرونایی مناطق مختلف کشور از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، ۱۵ شهرستان مازندران در وضعیت آبی کرونایی و ۷ شهرستان استان هم در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

شهرستان‌های میاندورود، ساری، سوادکوه، فریدونکنار، نور، کلاردشت و عباس آباد در وضعیت زرد کرونایی هستند.

شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر، نکا، قائم شهر، جویبار، سوادکوه شمالی، سیمرغ، بابل، آمل، بابلسر، محمودآباد، نوشهر، چالوس، تنکابن و رامسر هم در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند.

تکمیل واکسیناسیون، ماسک زدن، استقرار تهویه مناسب در اماکن سربسته، رعایت و مراقبت بهداشتی به ویژه در تجمعات الزامی است.

بر اساس آخرین آمار دانشگاه علوم پزشکی مازندارن و بابل نیز ۶۸ بیمار کرونایی در استان بستری بوده که از این تعداد ۱۶ نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند.

۲۳ بیمار تازه مبتلا به کرونا امروز در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و در این مدت یک نفر هم بر اثر ابتلا به این ویروس جان باخت.

غلامی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۱ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و ۲۱ نفر ترخیص شدند.

وی با اشاره به ثبت یک مورد فوتی کرونایی در این مدت، مجموع بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه را ۶۲ نفر اعلام کرد و افزود: از این شمار ۱۶ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
روز بدون فوتی کرونایی در بابل

سید علی مظفر پور خوشرودی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز با اشاره به اینکه ۲۴ ساعت گذشته ۲ مورد جدید بیمار مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه ثبت شده، گفت: در این مدت یک بیمار کرونایی مرخص شد.

وی با بیان اینکه اکنون ۵ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند، افزود: از این تعداد ۲ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستانی بستری اند.

مظفر پور گفت: موردی از فوتی بر اثر ابتلا به کووید۱۹ شبانه روز گذشته در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل ثبت نشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
اندیشه شهید مطهری برای جوانان تبیین شود
پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷