تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۴۶۴۸۵۹
همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) مردم مازندران با حضور در هیئات مذهبی، مساجد، تکایا و حسینیه‌ها در برپایی مراسم سوگواری و عزاداری امام مهربانی‌ها سنگ تمام گذاشتند.
۰
plusresetminus
مازندران در سوگ آفتاب هشتم
به گزارش بلاغ، همزمان با سی‌امین روز از ماه صفر، استان مازندران غرق در عزا و ماتم هشتمین خورشید آسمان امامت و ولایت حضرت امام رضا (ع) است. مردم دیار علویان در شام شهادت امام رئوف با حضور در هیئات مذهبی، مساجد، تکایا و حسینیه‌ها در برپایی مراسم سوگواری و عزاداری امام مهربانی‌ها سنگ تمام گذاشتند.

برنامه‌های سالروز شهادت امام رضا (ع) در استان مازندران از دو روز و شب گذشته آغاز شد و عاشقان و پیروان آن امام همام سیه‌پوش عزای هشتمین عشق الهی در امامزادگان، اماکن متبرکه و یادمان‌های شهدای گمنام و گلزار شهدای استان در سوگ حضرت علی بن موسی الرضا (ع) بر سینه و سینه زدند.

برپایی تجمع عزاداران رضوی، همایش بانوان رضوی، دسته‌جات سینه‌زنی و عزاداری هیئات مذهبی، برپایی یادواره‌های شهدا از جمله برنامه‌های سالروز شهادت امام رضا (ع) در دیار علویان است که باشکوه خاصی در نقاط مختلف استان برگزار شد.

همچنین جمع کثیری از مردم ولایتمدار و عاشق اهل بیت (ع) این ایام را به پابوسی امام رضا (ع) مشرف شدند و همراه با اجتماع عزاداران در صحن و سرای حرم رضوی به سوگواری پرداختند.

حجت الاسلام «محمدمهدی شریف‌تبار» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان اینکه ۳۲۰ هیئت مازندرانی این ایام در مشهد مقدس حضور یافته و به اقامه عزا پرداختند به حضور بیش از ۲۰ هزار مازندرانی در مشهد اشاره کرد گفت: امسال برای اولین بار در جمع هیئات مذهبی استان با حضور مبلغین بعثه رهبر معظم انقلاب ویژه برنامه روایتگری سیره امام رضا (ع) نیز برگزار شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲