تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۴۶۴۸۵۶
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: دشمنان اسلام از حجاب فاطمی همان حجابی که در دامنشان فرزندانی مثل شهدا پرورش می‌یابند و از دین و ناموس و کشور شان دفاع می‌کنند همواره در هراسند.
۰
plusresetminus
هراس دشمنان اسلام از حجاب فاطمی/ایران یکصدا علیه آشوبگران به پا خواست
به گزارش بلاغ، سردار حاج کمیل کهنسال از سرداران دفاع مقدس درنوزدهمین یادواره شهدای روستای پهنه کلای ساری گفت: شهدا جانشان را دادند تا عزت مردم حفظ و امنیت ملت تامین شود و ملت زیر بار ذلت نرود.

سردار کهنسال با بیان اینکه: شهدا جانشان را فدا کردند تا اسلام و قرآن بماند و مردم تحت تعالیم مکتب اهل بیت علیه السلام قرار داشته باشند افزود: شهدا جان نثار کردند تا سرزمین جمهوری اسلامی ایران از لوس تجاوز متجاوزین خارجی که مورد حمایت دشمنان اسلام و قرآن هستند (آمریکا و صیهونیست ها) پاک شود.

وی به نقل از رهبر کبیر انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا و دشمنی غرب و صیهونیست‌ها و گروهک‌های وابسته به صیهونیستی با دین مردم و اسلام است، عزت مندی، بزرگی و قدرت ایران را به برکت خون شهدا دانست و گفت:دشمنان اسلام از حجاب فاطمی همان حجابی که در دامنشان فرزندانی مثل شهدا پرورش می‌یابند و از دین و ناموس و کشور شان دفاع می‌کنند همواره در هراسند.

کهنسال اتفاقات اخیر را از سویی دردآور و از طرفی بسیار روشنگر عنوان و خاطرنشان کرد: اگر عده‌ای مردم تحت تاثیر تبلیغات دشمن، مسیر را منحرف شده بودند با این هشدار، ملت ایران بیدار شد و شناختشان نسبت به دشمنان اسلام که قرآن را به آتش و چادر از سر ناموس مردم می‌کِشند بیشتر شد.

وی همچنین گفت: دشمنان با معرفی رهبر همجنس گرایان خواهان همجنس‌گرایی در این کشور امام زمانی و امام حسینی، دنبال چالش‌های بزرگی برای دین اسلام هستند که با حضور با بصیرت مردم در محکومیت هنجارشکنی‌ها باز هم تیرشان به سنگ خورده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲