تحریک برای افزایش تحریم ها، حذف ایران از جام جهانی و... از جمله مواردی است که از سوی شبکه سلبریتی ها با خط دهی سرویسها و رسانه های سعودی آمریکایی ادامه دارد.
۰
plusresetminus
اغتشاش شبکه سلبریتی ها با اکانتهای فیک از عربستان و آمریکا/ ضرورت برخورد قاطع پس از مطالبه میلیونی
به گزارش بلاغ، بررسی ها نشان میدهد، اکانتهای تعداد مشخصی از سلبریتی ها و ورزشکاران توسط اکانتهای فیک از عربستان و ایالات متحده برای ادامه اغتشاشات در فضای مجازی سازماندهی شده و پس از حضور میلیونی مردم و مطالبه برخورد قاطع، اکنون عملا فقط شبکه سلبریتی هایی که از خارج از مرزها حمایت می شوند در میدان خرابکاری ها باقی مانده است.
 
درحالی که اینترنت در ایران به دلیل سو استفاده پلتفورمهای آمریکایی برای ایجاد نا امنی و آشوب محدود شده، اکانت افراد فریب خورده ای مانند علی کریمی با صدها هزار لایک و کامنت پشتیبانی شده که عملا گاف ضد انقلاب در نشان دادن منشا خارجی این حمایت هاست.
 
تحریک برای افزایش تحریم ها، حذف ایران از جام جهانی و... از جمله مواردی است که از سوی این شبکه با خط دهی سرویسها و رسانه های سعودی آمریکایی ادامه داردو به نظر میرسد با هدف به حاشیه بردن توفیقات دولت جدید در انجام اصلاحات اقتصادی و پیمانهای جهانی برای تقویت شرایط کشور طراحی شده است.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲