مردم واکسیناسیون را جدی بگیرند؛

بستری 385 بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران

تاریخ انتشارجمعه ۳۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۴۶۳۲۷۲
در شبانه‌روز گذشته با شناسایی تعداد 107 بیمار کرونایی جدید، تعداد بستری‌شدگان در مراکز درمانی پزشکی مازندران و بابل به 385 نفر رسید.
۰
plusresetminus
بستری 385 بیمار کرونایی در مراکز درمانی مازندران
به گزارش بلاغ، در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۷ بیمار تازه مبتلا به سویه جدید بیماری اُمیکرون در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل شناسایی و بستری شدند.

همچنین در این مدت، ۱۳۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ با بهبودی نسبی از بیمارستان‌های استان ترخیص شده و هم اکنون ۷۵ بیمار مبتلا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند.

در حال حاضر مجموع بیماران بستری مبتلا به کرونا مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل، ۳۸۵ نفر است.

سویه جدید بیماری اُمیکرون شبانه روز گذشته، جان ۲ هم استانی دیگر در مراکز درمانی مازندران و بابل را گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: ۲۴ ساعت گذشته، ۹۰ بیمار جدید مشکوک به کووید۱۹ در بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، پذیرش و بستری و در همین مدت ۱۲۲ نفر هم ترخیص شده اند.

فرهاد غلامی افزود: هم اکنون ۳۱۹ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان‌های زیر مجموعه این دانشگاه بستری و از این تعداد ۶۵ بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش‌های ویژه بیمارستان‌های استان تحت مراقبت‌ها قرار دارند.

غلامی تصریح کرد: شبانه روز گذشته نیز یک هم استانی بر اثر ابتلا به سویه جدید بیماری اُمیکرون در مراکز درمانی مازندران جان باخت.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز گفت: در حال حاضر ۶۶ بیمار مبتلا به کرونا در چهار بیمارستان‌ این شهرستان بستری بوده که ۱۰ بیمار در بخش مراقبت های ویژه هستند.

سید علی مظفر پور خوشرودی با بیان اینکه ۲۴ ساعت گذشته، ۱۷ بیمار جدید بستری و ۱۱ بیمار هم ترخیص شده اند افزود: یک شهروند بابلی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس در مراکز درمانی بابل جان باخت.

روسای دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل بر رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر‌های غیرضروری و بهداشت دست تاکید کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷