تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
کد مطلب : ۴۶۳۲۳۸
مدیرکل حج و زیارت مازندران گفت: یک‌هزار و 500 زائر مازندرانی از چهارم تا ششم مردادماه از طریق سفر هوایی به استان باز خواهند گشت.
۰
plusresetminus
بازگشت 11 کاروان حجاج مازندرانی تا 6 مردادماه به کشور/تمام زائران در صحت‌وسلامت هستند
به گزارش بلاغ؛ عباس اسمعیلی مدیرکل حج و زیارت مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما به ارائه گزارشی از وضعیت زائران مازندرانی خانه خدا و نیز زمان بازگشت به کشور پرداخت و  اظهار کرد: زائران مازندرانی در قالب 11 کاروان و به تعداد یک‌هزار و 500 زائر توفیق حضور در عمره عظیم حج امسال را داشتند.

وی افزود: زائران مازندرانی از تاریخ 6 تیرماه امسال لغایت هشتم تیرماه از فرودگاه استان عازم سرزمین وحی شدند.

مدیرکل حج و زیارت مازندران، خاطرنشان کرد: زائران استان پس از حضور در سرزمین وحی، زیارت حرم نبوی و انجام احرام در مسجد شجره، توانستند عمره تمتع خود را به‌جا بیاورند و بلافاصله نیز با توجه به فرصتی که وجود داشت مجددا محرم و برای ایام مشاعر حج آماده شدند.

اسمعیلی ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال شاهد ارائه خدمات بسیار خوبی به زائران ایرانی بودیم و تمایم زائران مازندران در صحت‌وسلامت کامل هستند.

وی بیان کرد: زائران مازندران از تاریخ 4 مردادماه لغایت 6 مردادماه که آخرین پرواز بازگشت زائران مازندرانی به کشور انجام خواهد شد، به استان باز خواهند گشت.

مدیرکل حج و زیارت مازندران، متذکر شد: نکته‌ای که در حج امسال قابل تامل بود آن است که علیرغم اینکه عملیات حج امسال کمی دیرهنگام آغاز شد و مشکلات عدیده‌ای در سامانه الکترونیکی وجود داشت؛ اما با تلاش و مشارکت جهادی تمامی دستگاه‌های متولی، امورات بسیار روان و آرام انجام گرفت و کم نظیر بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پوشش‌ ارزش زن را بالا می‌برد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰