تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸
کد مطلب : ۴۶۲۸۶۳
رئیس شبکه بهداشت و درمان آمل از روند افزایشی کرونا خبر داد و گفت: در کشور 96 شهرستان رنگ زرد به 105 شهرستان رسیده و این نشان دهنده روند افزایشی کرونا است
۰
plusresetminus
58 درصد آملی‌ها دوز سوم واکسن کرونا را تزریق کردند/افزایش بیماران سرپایی کرونا
به گزارش بلاغ، پژمان خسروی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خطر وبا هر ساله از خرداد تا ابان ماه مطرح است، در مراکز بهداشت و درمان و بیمارستان ها اگر فردی مشکوک باشد نمونه می گیریم، اگر نمونه ای هم مثبت شدجایی نگرانی نیست و می توانیم این طغیان را مدیریت کنیم.

 وی بر لزوم بهداشت فردی تاکید کرد و افزود: چیزی که بیشتر مارو در معرض خطرقرار می دهد آب و غذا است، بهداشت اب در روستاها که شوراها باید در کلر زنی رعایت کنند و در بحث غذا افراد باید بیشتر به بهداشت فردی خود توجه کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تصریح کرد: در حال حاضر در کردستان عراق این بحران را داریم، مسافرینی که به عراق می روند مراقب باشند تا باعث شیوع این بیماری در کشور نشوند.

وی از روند افزایشی کرونا خبر داد و اظهار کرد: در کشور 96 شهرستان رنگ زرد به 105 شهرستان رسیده و این نشان دهنده روند افزایشی کرونا است، البته در آمل از ۹ فروردین که بیمار فوتی داشتیم تاکنون بیمار فوتی کرونایی نداشتیم .

 خسرویی تاکید وزارت بهداشت و ستاد کرونا را بر رعایت پرتکل ها در فضای بسته و جلسات دانست و خاطرنشان کرد: در اتاق های بسته و جلسات به زدن ماسک توصیه کردند.

وی با اشاره به اینکه 865 هزار دوز واکسن کرونا در آمل تزریق شد، خاطرنشان کرد: در واکسن کارنامه خوبی داریم، ۹۶ درصد نوبت اول، ۹۱ درصد دوم و ۵۸ درصد واکسن سوم را دریافت کردند، در ادارات مختلف نیز ۳۵ تا 50 درصد  واکسن دوز سوم را نزدند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴