تاریخ انتشاردوشنبه ۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۱
کد مطلب : ۴۵۸۰۴۸
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امروز علیرغم وجود برخی مشکلات و معضلات ،جامعه اسلامی نیازمند نسل سلیمانی هاست و سیره و منش این شهید والامقام باید برای جوانان و نوجوانان کشور تبیین شود.
۰
plusresetminus
جامعه اسلامی نیازمند نسل سلیمانی‌هاست/ خدمت به مردم ویژگی بارز سردار دل‌ها بود
حجت الاسلام ناصرشکریان امیری در گفت‌وگو با بلاغ؛ ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها وبا اشاره به فرا رسیدن  سالگرد شهادت سردار پر افتخار ایران اسلامپی و جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی و هم رزمانش و اولین سالگرد ارتحال دانشمند متفکر علامه مصباح یزدی (ره) و گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی ماه اظهار کرد: تقارن این ایام با حماسه ۹ دی و یادآوری وقایع و حوادث ناگوار آن روز‌ها؛ که با روشنفکری و آگاهی امت اسلامی در زیر بیرق ولایت مطلقه فقیه خنثی گشت، بر بیدار باش و بصیرت ملت ایران در این برهه حساس افزوده است.

وی بیان کرد: نهم دی ماه تبلور و تجلی بصیرت عمومی برای دفاع از ولایت بود که سلمان‌ها و مالک‌ها در نقاط کشور به پا خواسته و از آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به ایام شهادت سردار پرافتخار ایران اسلامی و جبهه مقاومت سپهبد شهید سلیمانی و هم رزمانش ، تصریح کرد: شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب امام خمینی (ره) و رهبری معظم انقلاب (حفظه الله) وگفتمان انقلاب اسلامی بود.

این مسئول بیان کرد: امروز علیرغم وجود برخی مشکلات و معضلات، جامعه اسلامی نیازمند نسل سلیمانی هاست و سیره و منش این شهید والامقام باید برای جوانان و نوجوانان کشور تبیین شود.

شکریان با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی سراپا در خدمت خداوند و مردم بود، بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی کاملا خود را وقف خداوند متعال کرده بود و در مسیری زهرایی قدم برداشت و ذوب در ولایت بود.

وی تصریح کرد: وظیفه همه ماست که از مسیر و سیره مرد میدان‌های مجاهدت، درس بگیریم و با ولایتمداری و خدمت خالصانه و صادقانه به مردم راه این شهید بزرگوار را ادامه دهیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: امروز در جنگ تمام عیار فرهنگی و نرم قرار گرفته‌ایم و تبیین مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی برای نسل امروز که انقلاب و جنگ را ندیده‌اند امری ضروری است.

این مسئول ادامه داد: راز ماندگاری و جاودانگی سردار سلیمانی در جهان اسلام ایمان و باورهای توحیدی و عمل صالح بود و این موضوع محدود به یک فعل خاص نیست.

شکریان خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار نمی‌داند که ملت ایران کانون رویش حاج قاسم هاست و هزاران جوان مستعد و مصمم در مسیر حاج قاسم قرار دارند و ذره‌ای به اراده مقاومت و مبارزه با تروریسم خللی وارد نخواهد شد.

وی گفت: شهید سلیمانی  برای خدمت به خلق خدا و دفاع از کرامت همه انسانها با خلوص نیت وارد عرصه شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پیشتازیِ بسیج لندن و پاریس و نیویورک
شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۲
«وعده صادق»، نقطه عطف رهایی مستضعفان
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴