تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴
کد مطلب : ۴۵۷۰۲۷
یادواره شهدای روستای دزدک و حومه از توابع بخش مرکزی نوشهر به مناسبت هفته بسیج در مسجد روستای دزدک برگزار شد.
۰
plusresetminus
برگزاری یادواره شهدای والامقام روستای دزدک بخش مرکزی نوشهر
به گزارش بلاغ، یادواره شهدای روستای دزدک و حومه از توابع بخش مرکزی نوشهر به مناسبت هفته بسیج از سوی حوزه های مقاومت امام هادی (ع) و حضرت زینب (س) سپاه ناحیه نوشهر  و به همت شورای اسلامی و دهیاری روستای دزدک  با سخنرانی امام جمعه بابلسر و با حضور خانواده های معظم شهدا و جانبازان ، مسوولان، بسیجیان و  مردم متدین و ولایی  در مسجد روستای دزدک برگزار شد.

حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور امام جمعه بابلسر در این مراسم گفت: همه ما باید بدانیم یادواره شهدا عطر معنویت و عشق به خدا را در جامعه پراکنده میکند.

وی افزود: اولین یادواره شهدای ما توسط خالق هستی صورت گرفته است و سنگ بنای یادواره شهدارا حضرت حق بنا نهاده است.

امام جمعه بابلسر گفت : توصیه خداوند در مورد شهدا این است که باید در صحبت هایمان و افکارمان مراقب باشیم و هرگز شهدا را مرده فرض نکنیم زیرا شهدا زنده اند و ما این موضوع را درک نمی کنیم نه در زبان نه در تخیلات و نه درگمان ها هم نباید بگوییم که شهدا مرده اند.

قلی پور تصریح کرد : یادواره شهدا یعنی یاد شهید و تجدید میثاق با شهدا برای تداوم بخشی راه شهداست و گرامی داشت یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و بسیجی در شهر و منطقه، جامعه و کشور انسانی بی تفاوت نیست و احساس مسئولیت می کند.

وی افزود : دومین ویژگی یادواره شهدا بصیرت است اگر احساس مسئولیت باشد اما بصیرت نباشد مشکلات به وجود می آید نبود بصیرت خوارج و داعش را به وجود می‌آورد و یکی از عرصه های تجلی بصیرت مسئله دشمن شناسی است راه مقابله و مبارزه با دشمن را باید بدانیم و به وظیفه مان عمل کنیم باید بدانیم توطئه دشمن چیست راه خنثی کردن آن چیست و این چیزی است که شهدا از ما توقع دارند.

سخنران یادواره شهدای روستای دزدک خاطر نشان کرد: مهمترین هدف دشمنان براندازی نظام جمهوری اسلامی است مسائل منطقه‌ای ،حقوق بشر ، برجام، انرژی هسته ای و ... بهانه‌ای است برای رخنه کردن در انقلاب اسلامی و دشمنان دست بردار نیستند هشت سال جنگ را بر ما تحمیل کردند و استکبار جهانی در مقابل مردم ما قرار گرفت و در آخر اقتدار جمهوری اسلامی امروزه به همه ثابت شده است که نقطه قوت جمهوری اسلامی همین شهدا و به برکت خون همین شهدا است ، دشمنان بیکار ننشستند و در فرهنگ ما دنبال بی هویت کردن جوانان ما هستند نفوذ از دیگر توطئه های دشمنان است همانند ترور شخصیت ها و دانشمندان که راه نجات، اطاعت و همراهی با ولی امر فقیه است.

امام جمعه بابلسر بیان کرد : در بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری هوشمندانه و به درستی عمل کردند و استکبار را شکستند دشمن تلاش می‌کند ناامیدی را در کشور ماقوت ببخشد و امید را از مردم بگیرد امنیت جامعه ما را زیر سوال ببرد اما مطمئناً دشمنان در این مسیر ره به جایی نخواهند برد و انقلاب اسلامی محکم تر و مقتدرتر از همیشه مسیر خود را ادامه خواهد داد و انقلاب ماندگار است و باید زمینه ساز ظهور امام عصر عجل الله باشیم.

لازم به ذکر است روستای دزدک بخش مرکزی نوشهر دارای دو شهید والامقام و یک جانباز گرانقدر است.

در حاشیه این یادواره حمدالله صالحی ، عزت بالی، وحید بهرامی و وحید بالی اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای دزدک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و هفته بسیج از حضورو همراهی امام جمعه، مسوولان شهرستان ، فرماندهان و بسیجیان حوزه ها و پایگاه مقاومت، خانواده های معظم شهدا و جانبازان و مردم همیشه در صحنه تشکر کردند و گفتند : اگر امروز عزت و افتخاری داریم مدیون فداکاری و رشادت شهدا است که با تقدیم جان خویش امنیت و آرامش امروز را تامین کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴