تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۵۵۳۵۶
شهر دبی با داشتن ساختمان های لوکس و بلند، یکی از مدرن ترین شهر های دنیا محسوب می شود که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند.
۰
plusresetminus
تجربه خریدهای ارزان در بهترین مراکز خرید دبی
به گزارش بلاغ، دبی یکی از مقاصد برتر گردشگری در دنیاست که به شهر خرید نیز معروف است. بسیاری از گردشگران برای شرکت در جشنواره های خرید، بلیط هواپیما دبی را تهیه می کنند. با وجود مراکز خرید متعددی که در این شهر وجود دارد، به راحتی می توانید با هر بودجه ای اجناس مورد علاقه خود را خریداری کنید.
بیشتر مراکز خرید دبی در اطراف شهر قرار دارند اما با توجه به قیمت و کیفیت اجناس، ارزش رفتن دارند. اما برای این که بتوانید با حداقل هزینه باکیفیت ترین خرید را تجربه کنید، در ادامه با ما همراه باشید.
 
امکانات مراکز خرید دبی
شهر دبی با داشتن ساختمان های لوکس و بلند، یکی از مدرن ترین شهر های دنیا محسوب می شود که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. با خرید بلیط دبی می توانید انواع فروشگاهها و مراکز خرید شیک را مشاهده کنید. مراکز خرید دبی نه تنها برای خرید کردن و عرضه اجناس مختلف طراحی شده اند، بلکه با تعبیه شهر بازی و رستوران های مختلف، محلی برای تفریح و سرگرمی می باشند.
 بهترین مراکز خرید دبی کدامند؟
در شهر دبی فروشگاههای زیادی هستند که پاسخگوی تمام بودجه ها و سلایق باشد. از بازارهای سنتی گرفته تا پاساژهای بسیار شیک که برندهای معروف دنیا در آنها شعبه دارند. برخی از معروف ترین مراکز خرید دبی را در ادامه معرفی می کنیم:
دبی مال بزرگ‌ترین مرکز خرید دنیا
دبی مال به عنوان بزرگترین و بهترین مراکز خرید دبی می باشد که در اطراف برج خلیفه و خیابان شیخ زاید قرار دارد.
در این مجموعه 1200 فروشگاه، با ارائه برندهای معروفی همچون گوچی، لوئیز ویتون، پرادا و … اجناس مورد نیازتان را ارائه می دهند. محوطه دبی مال به قدری بزرگ و وسیع است که توصیه می شود با ماشین های حمل و نقلی که در این مرکز خرید وجود دارند، به فروشگاه های مختلف سر بزنید.
در این مرکز خرید علاوه بر خرید، امکان بازدید از پیست اسکی، باغ وحش زیر آب، آکواریوم دبی، 22 سالن سینما، کیدزانیا و آب‌ نمای موزیکال وجود دارد. اگر بلیط ارزان دبی را تهیه کرده اید حتما سری به دبی مال بزنید.
دراگون مارت، بزرگ‌ترین مرکز خرید چینی دبی
اگر عاشق خرید کردن هستید و یا می خواهید یک روز هیجان انگیز را در دبی تجربه کنید، بدون شک دراگون مارت یکی از بهترین مکان هاست. اینجا ارزان ‌ترین پاساژ‌ دبی است که در آن می توانید انواع لوازم چینی را با قیمت مناسب خریداری کنید. پنج هزار فروشگاه در این مرکز خرید همه گونه اجناس را ارائه می دهند.
پوشاک، اسباب ‌بازی، سخت ‌افزار و ماشین ‌آلات و همچنین انواع لوازم الکترونیکی از جمله مواردی هستند که در دراگون مارت به فروش می رسند. افرادی که به قصد خرید اقتصادی، بلیط دبی را رزرو کرده اند حتما سری به این فروشگاه بزنند.
در امارات مال دبی اسکی کنید
یکی از بهترین مراکز خرید دبی که سرمای زمستان را به شما هدیه می دهد، امارات مال دبی است. این مرکز خرید به دلیل دارا بودن پیست اسکی طرفداران بسیاری دارد و لوکس ترین مرکز خرید دبی محسوب می شود. اگر با خانواده به دبی سفر می کنید حتما از این مکان دیدن کنید.
بازار سنتی دبی
یکی از مکان هایی که می توانید انواع اجناس مختلف را از آن خریداری کنید، بازار سنتی دبی است. از طلا و جواهر گرفته تا سبزیجات تازه را می توان در بازار سنتی تهیه کرد. قیمت اجناس در این بازار پایین تر است که با توجه به تنوع فروشگاه ها محل مناسبی برای خرید های ارزان قیمت و اقتصادی است.
یکی از ارزان ترین اجناس دبی، خرید وسایل الکتریکی است چرا که این وسایل به دلیل معافیت مالیاتی ارزان قیمت هستند.
 
چگونه در دبی ارزان خرید کنیم؟
 در ادامه چند راهکار ساده برای تجربه خریدهای ارزان و اقتصادی از دبی را بیان می کنیم:
خرید اینترنتی بلیط هواپیما دبی
اولین قدم برای سفرهای ارزان قیمت به دبی، خرید بلیط دبی ارزان است. با مراجعه به سایت های معتبر گردشگری همچون علی بابا، تیک بان، قاصدک، سفر مارکت و فلایتیو می توانید به راحتی بلیط دبی را تهیه کنید.
شرکت در حراج های سالیانه دبی
دبی از بهترین مقاصد برای خرید کردن است. بسیاری از مسافران به منظور شرکت در فستیوال ها و جشنواره های خرید اقدام به خرید بلیط هواپیما می کنند. هر ساله چندین بار جشنواره خرید در دبی برگزار می شود که با ارائه تخفیفات ویژه امکان خرید های ارزان را برای مشتریان فراهم می کند.
سفر به دبی در بهترین زمان
سالانه ۲۳ جشنواره خرید در شهر دبی برگزار می شود که جشنوراه زمستان از همه معروف تر است.
جشنواره خرید دبی از روز ۵ دی (۲۶ دسامبر) تا ۶ بهمن (۲۷ ژانویه) ادامه دارد. علاوه بر این می توانید در فصل خرید و تخفیف به دبی سفر کنید. با خرید بلیط چارتر دبی به راحتی می توانید خود را به جشنواره تخفیف برسانید. این فصل دو بار در سال یعنی از اواسط مرداد و اواسط دی آغاز شده و تا یک ماه ادامه دارد.
خرید بلیط دبی از ارزانترین سایت
یکی دیگر از راهکارهای کاهش هزینه ها و تجربه خریدهای اقتصادی، مراجعه به سایت های معتبری است که قیمت بلیط دبی را منصفانه و اقتصادی ارائه می دهند. تیک بان به عنوان سامانه معتبر خرید بلیط هواپیما یکی از بهترین سایت هایی است که می تواند شما را در تجربه سفری اقتصادی یاری کند. فقط کافیست www.tikban.com را جستجو کنید.

انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴