تاریخ انتشارشنبه ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۱
کد مطلب : ۴۵۴۹۰۹
مدیر آموزش و پرورش شهرستان محمودآباد گفت : با آغاز سال تحصیلی جدید، 14 هزار و 852 دانش آموز به سر کلاس های درس می روند.
۰
plusresetminus
15 هزار دانش‌آموز محمودآبادی به مدرسه می‌روند/لزوم حل مشکل آنتن‌دهی و سرعت اینترنت در روستاها
به گزارش بلاغ، محمدرضا اسدی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: دانش آموزان در ۱۴۵ مدرسه و با فعالیت ۱۲۵۰ معلم، مشغول به تحصیل می شوند.
 
وی افزود : از تعداد کل دانش آموزان، ۱۴۵۶ نوآموز پیش دبستانی سنجش و غربالگری را انجام داده و در پایه اول درس می خوانند.
 
محمدرضا اسدی به تشریح برنامه های پروژه مهر امسال پرداخت و اظهار کرد : آماده سازی مدارس جهت بازگشایی، جلسه اختصاصی برای مدیران مدارس، جلسه مربیان و معاونین پرورشی، طرح شمار بهداشت همه جانبه در تمامی مدارس از برنامه های این پروژه است.
 
اسدی با بیان اینکه بازگشایی مدارس در بستر شاد و به صورت مجازی در سراسر کشور انجام می شود، تصریح کرد : با توجه به شرایط کرونایی، آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش آموزان به صورت مجازی و کادر اداری و معلمان به صورت حضوری است.
 
مدیر آموزش و پرورش محمودآباد در پاسخ به شکایت اولیاء در رابطه با اجباری بودن فرم دانش آموزان دربرخی از مدارس متذکر شد : فرم دانش آموزان اجباری نبوده و با هماهنگی صنف و اتحادیه خیاطان و پوشاک شهرستان زمینه های لازم برای اجرای این طرح انجام شده و مدیران مدارس فقط اختیار کامل در معرفی تولیدی ها را داشته و می توانند شرایط لازم را فراهم کنند.
 
وی همچنین گفت : قیمت مصوب اتحادیه در بخش نوع پارچه و دستمزد از اداره صمت شهرستان محمودآباد دریافت و به کلیه مدیران اطلاع رسانی شده است.
 
اسدی با اشاره به اینکه ۱۵۴۲۰ ثبت نام کتاب در محمودآباد انجام شده است، ذکر کرد : ثبت نام این کتاب ها آنلاین بوده و توزیع کتاب طبق برنامه زمان بندی به صورت حضوری توسط مدیران مدارس انجام می شود.
 
وی از واکسینه شدن ۹۰۰ فرهنگی در این شهر خبر داد و در رابطه با حضور احتمالی دانش آموزان در مدارس و شرایط سرویس آنها توضیح داد : واکسیناسیون رانندگان در دستور کار قرار دارد ولی اگر در غیر این صورت باشد، سرویس دانش آموزان به افرادی که واکسینه شدند واگذار می شود.
 
این مسئول ادامه داد : زمینه سازی سایت اینترنتی، خدمات رسانی و تهیه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت، برگزاری کلاس های مجازی در بستر شاد و استفاده از سایر نرم افزار اسکای روم و برگزاری دوره های توانمند سازی معلمان از اقدامات مهم ما در سال تحصیلی جدید است.
 
مدیر آموزش و پرورش محمودآباد در پایان آنتن دهی و سرعت اینترنت را در برخی از روستاهای شهرستان ضعیف برشمرد و گفت: با اداره مخابرات محمودآباد هماهنگی لازم را انجام داده تا در جهت رفع این مشکل اقدام نمایند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲