تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶
کد مطلب : ۴۵۲۷۲۲
سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از رفع دغدغه نیروهای آموزشی- اداری خبر داد و گفت: براساس مصوبه امروز کمیسیون آموزش کلیه نیروهای آموزشی شاغل در بخش اداری آموزش و پرورش شامل رتبه بندی معلمان خواهند شد.
۰
plusresetminus
تمامی نیروهای آموزشی-اداری شامل رتبه‌بندی معلمان می‌شوند
به گزارش بلاغ، رضا حاجی پور در گفت وگو با خبرنگار ما، در تشریح نشست کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس عنوان کرد: کمیسیون امروز به بررسی جزئیات لایحه نظام رتبه بندی معلمان پرداخت که تا بررسی ماده 2 آن پیش رفت.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تشریح کرد: براین اساس مقرر شد براساس سند تحول تمامی نیروهای آموزشی، تربیتی و اداری آموزشی مشمول قانون رتبه بندی معلمان شوند. به طوریکه مشمولان طرح طبقه بندی مشاغل معلمان کشور، شامل آموزگار، دبیر، هنرآموز، مربی امور تربیتی، مشاور واحد آموزشی، مراقب سلامت، مدیر و معاون شاغل در واحدهای آموزشی و تربیتی که صرفا در مشاغل مذکور در واحدهای آموزشی و تربیتی اشتغال به خدمت دارند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تصریح کرد: با مصوبه امروز کمیسیون مشکل نیروهای اداری که به صورت آموزشی جذب وزارت آموزش و پرورش شده بودند حل خواهد شد و این عزیزان نباید نگرانی از این جهت داشته باشند.

به گفته حاجی پور تمامی نیروهایی که به صورت آموزشی در آموزش و پرورش جذب شده اند شامل رتبه بندی معلمان خواهند شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴