تاریخ انتشارشنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
کد مطلب : ۴۵۲۴۱۲
فرماندار میاندورود از پیش بینی 71 صندوق رای برای انتخابات شوراها با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از ازدحام جمعیت در سطح شهرستان خبر داد.
۰
plusresetminus
پیش‌بینی 71 صندوق اخذ رای انتخابات شوراها در میاندورود
حسین منفردی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در 28 خرداد، اظهار کرد: در شهرستان میاندورود همزمان با دیگر نقاط کشور وارد عرصه  انتخابات شدیم و با توجه به وضعیت خاصی که به‌دلیل شیوع ویروس کرونا داریم سعی کردیم که نسبت به دوره گذشته شعبی که بالای هزار نفر رای  داشتند بر اساس دستور وزارت کشور تفکیک کنیم به همین دلیل نسبت به گذشته افزایش شعب داریم و در مجموع 71 صندوق رای در سطح شهرستان پیش بینی شده است.
 
وی درباره مشارکت نامزدها، گفت: مشارکت نامزدها علی رقم اینکه بعضی از جاها می‌بینیم کاهش پیدا کرده ولی در حوضه شهر سورک نسبت به گذشته حدود 12 درصد افزایش مشارکت داریم، ولی در حوضه روستایی حدود21 درصد در بخش مرکزی و 5 درصد در بخش گهرباران کاهش مشارکت نامزدها را نسبت به دوره گذشته داریم.
 
فرماندار میاندورود با بیان اینکه از مجموع 309 نفری که ثبت نام کرده بودند 20 نفر انصراف دادند و 277 نفر به مرحله پایانی رسیدند، خاطرنشان کرد:  کارهای اجرایی، آمادگی و آموزش هئیت اجرایی در سر شعب صندوق رای در حال انجام است تا در روز جمعه یک بار دیگر یک حماسه‌ایی را بیافرینند که هم رضایت خداوند و هم خلق خدا در این امر مهم باشد.
 
منفردی تصریح کرد: همه کسانی که ثبت نام کردند و مراحل صلاحیت‌شان تایید شده قطعا از دیدگاه قانون این صلاحیت را داشتند ولی برای کار شورایی و کار اجرایی جدا از اینکه باید حداقل‌های شرایط احراز را داشته باشند باید روحیه همکاری، تجربه اجرایی و فهم مسائل شهرستان، استان و کشور و بین‌المللی می‌تواند این افراد را در انجام وظیفه موفق‌تر کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴