مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران اعلام کرد

اتمام پروژه سد هراز تا 3 سال آینده در صورت تامین اعتبار

تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۲
کد مطلب : ۴۵۰۳۶۵
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران گفت:در صورت تخصیص بودجه تا سه سال آینده پروژه سد هراز به اتمام و بهره برداری می رسد.
۰
plusresetminus
اتمام پروژه سد هراز تا 3 سال آینده در صورت تامین اعتبار
به گزارش بلاغ، محمدابراهیم یخکشی در بازدید از پروژه بزرگترین سد انحرافی مازندران در سد هراز با اشاره به تامین اعتبار پروژه در سال ۹۹ بیان کرد: ۱۲۰ میلیارد تومان اختصاص یافته که در کنار تامین بودجه پیوست حدود ۱۰ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه امسال پیوست ۴۰ میلیارد تومان مصوب شد، افزود: امیدواریم با استفاده از سایر منابع بودجه بیشتری دریافت کنیم با توجه به این که ظرفیت های دیگری را شروع کردیم.

یخکشی مجموع تامین مورد نیاز اعتبار برای مجموعه راه و سد را بالغ بر ۸۰۰ تا یک هزار میلیارد تومان عنوان و مطرح کرد: تسریع در اجرای این پروژه ملی به تامین اعتبار برمی گردد که تلاش برای تخصیص بودجه دستور کار است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای مازندران ادامه داد: امسال از ماده ۵۶ فاینانس برای دریافت بودجه اقدام شده که پیش بینی مبلغ یک هزار و دویست میلیارد تومان جذب اعتبار است که برنامه فاینانس نیز برای این پروژه ملی است.

وی با بیان اینکه سال گذشته موضوع فاینانس مطرح شد اما به دلیل شرایط اقتصادی موفق نشدیم و امسال دوباره تلاش دستور کار قرار گرفت، گفت: پیش بینی می شود تا پایان سال جاری سد هراز 10 درصد افزایش در پیشرفت فیزیکی داشته باشیم.

یخکشی خاطرنشان کرد: بیشتر موضوع سد در امر تامین مالی است که در صورت تخصیص بودجه تا سه سال آینده پروژه به اتمام و بهره برداری برسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲