رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران:

دریافت وجه اجباری در قبال کارنامه تخلف است/برخورد با مدیران مدارس متخلف

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۴۴۸۹۰۶
رئیس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران گفت: خانواده‌ها در صورت موافقت می‌توانند به‌صورت اختیاری به مدرسه فرزند خود کمک کنند، اما دریافت وجه اجباری غیرقانونی است.
۰
plusresetminus
دریافت وجه اجباری در قبال کارنامه تخلف است/برخورد با مدیران مدارس متخلف
به گزارش بلاغ، سیدحسین نصیری در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: دریافت هرگونه وجه با هرعنوان از اولیای دانش آموزان برای ارائه کارنامه تخلف محسوب می‌شود.
 
وی افزود: با مجازی شدن آموزش مدارس، هیچ فوق‌برنامه‌ای در مدارس ارائه نشده است؛ بنابراین دریافت وجه از اولیا برای کمک به مدرسه هیچ توجیه قانونی ندارد.
 
معاون هماهنگی و رییس اداره ارزیابی عملکرد آموزش و پرورش مازندران تاکید کرد: خانواده‌ها در صورت موافقت می‌توانند به‌صورت اختیاری به مدرسه فرزند خود کمک کنند، اما دریافت وجه اجباری غیرقانونی است.

نصیری گفت: اگر مدرسه‌ای غیر از این عمل کند، اولیا می‌توانند شکایت خود را از طریق سامانه ثبت شکایات به آدرس shekayat.medu.ir ثبت کنند تا در حداقل زمان به آن رسیدگی شود.

وی در مورد عدم احضار دانش‌آموزان و والدین آن‌ها به مدرسه جهت دریافت کارنامه تصریح کرد: در راستای تغییر و تحولات در سامانه‌های وزارت و گسترش دولت الکترونیک، سامانه پادا pada به عنوان سامانه پرونده الکترونیکی دانش‌آموزان راه‌اندازی شده است که دانش آموزان می‌توانند با نام کاربری و رمز خود وارد این سامانه شده و بدون حضور در مدرسه، کارنامه خود را دریافت کنند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴