رئیس کمیته امداد فریدونکنار خبر داد

پرداخت 3 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان

تاریخ انتشارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۴۸۸۶۸
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) فریدونکنار از اعطای ۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان خبر داد و گفت: پنج واحد مسکونی در روستاها احداث شد.
۰
plusresetminus
پرداخت 3 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان
شهیدالله آقاجانپور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهارکرد: کمیته امداد شهرستان فریدونکنار به هزار و ۵۷ خانواده که از نیازمندان هستند کمک معیشت پرداخت می‌کند.
 
وی خاطرنشان کرد: در سال جاری به تعداد ۱۱ نفر از زوج‌های جوان نیازمند برای کمک جهیزیه مبلغی به میزان ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص پیدا کرده و ۹ نفر دیگر به زودی از کمک جهیزیه کمیته امداد برخوردار می‌شوند.

رئیس کمیته امداد فریدونکنار تصریح کرد: کمک به فرانشیز درمانی یکی از موارد حمایتی برای مددجویان کمیته امداد است که در سال جاری ۲۳۱ نفر از این کمک‌ها بهره‌مند شدند.

آقاجانپور از احداث و مقاوم‌سازی پنج واحد مسکونی در روستاها خبر داد و یادآور شد: طی تفاهم‌نامه با بنیاد مسکن مبلغ ۵۰ میلیون تومان تسهیلات با بازپرداخت ۱۱ ساله و همچنین ۵۰ میلیون وام بلاعوض برای ساخت منازل مددجویان اعطا شده و ساخت این منازل با همکاری کمیته امداد، سپاه پاسداران و بنیاد مسکن انجام می‌شود.

آقاجانپور گفت: برای ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.

وی ادامه داد: باتوجه به آسیب پذیر بودن شهرستان فریدونکنار ۱۳ نوع آموزش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق و غیره برای خانواده‌ها برگزار می‌شود.

رئیس کمیته امداد فریدونکنار افزود: پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه کارگشایی به‌صورت پنج ساله با مبلغ پنج میلیون تومان که تاکنون ۸۴ مورد پرداخت شده است.

وی ادامه داد: تسهیلات اشتغالزایی برای ۷۶ نفر از مددجویان به میزان سه میلیارد تومان پرداخت شد.

آقاجانپور با اشاره به اینکه ۸۳ یتیم و ۱۲۳ نفر خانواده‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست زیر پوشش کمیته امداد فریدونکنار هستند اظهارکرد: با اجرای پویش ایران مهربان و پس از گذشت حدود چهار ماه تعداد ۷۳۷ نفر حامی اکرام و ایتام به این پویش(هر کارمند یک حامی) پیوستند.

رئیس کمیته امداد فریدونکنار خاطرنشان کرد: در طول سال تعداد هزار و ۳۷۰ سبد معیشتی در قالب کمک مومنانه اعطا شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲