تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۴۴۸۷۸۹
مسئول بسیج رسانه مازندران با اشاره به جریان های منحرف رسانه‌ای که همزمان با نزدیک شدن‌به‌انتخابات در استان شکل گرفته گفت: با نزدیک شدن به ایام انتخابات شاهد برخی شیطنت‌ها در فضای مجازی و رسانه ای استان هستیم.
۰
plusresetminus
برخورد با جریان‌های منحرف رسانه‌ای در آستانه انتخابات
به گزارش بلاغ، عبدالمهدی حق‌شناس در گفت و گو با خبرنگاران با تاکید بر مبارزه با فساد در تمامی سطوح بیان کرد: بسیج  همانگونه که در دوران دفاع مقدس در جبهه مقدم مبارزه با کفار بود امروز نیز در جنگ اقتصادی در جبهه مقدم مبارزه با مفاسد اقتصادی است.   

وی با بیان اینکه بسیجی جز با خدا با کسی معامله نمی کند اظهار کرد: بسیج و بسیجی به هیچ جناح و گروهی وابسته نیست و هیچ‌گاه خود را وامدار جریان خاصی نمی داند و کسی حق ندارد فعالیت های مردمی بسیجیان در عرصه رسانه را وابسته به جریانی خاص بداند.

مسئول بسیج رسانه مازندران با اشاره به جریان های منحرف رسانه‌ای که همزمان با نزدیک شدن‌به‌انتخابات در استان شکل گرفته اظهار کرد: با نزدیک شدن به ایام انتخابات شاهد برخی شیطنت‌ها در فضای مجازی و رسانه ای استان هستیم که قاطعانه اعلام می‌کنیم با هرگونه جریان سازی رسانه‌ای که مخالف و مغایر آرمان‌های انقلاب اسلامی باشد مقابله خواهیم کرد و آن را بر نمی تابیم.

 حق شناس دفاع از آرمان‌های انقلاب و بسیج تمامی رسانه‌ها را از اهداف مهم سازمان بسیج رسانه برشمرد و گفت: در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیشرو گام های موثری را در این ایام بر میداریم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲