تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۴۴۷۹۷۰
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: ۲ هزار و ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی توسط سازمان بسیج سازندگی و دستگاه های مختلف اجرایی در دهه فجر به بهره برداری رسیده است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از ایرنا، سردار محمد زهرایی روز دوشنبه در حاشیه آیین افتتاح پروژه های عمرانی، محرومیت زدایی و اشتغال زایی سپاه صاحب الامر(عج) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه های عمرانی زودبازده و عام المنفعه است و به صورت میانگین برای هر پروژه ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی افزود: پروژه های آبرسانی ، اشتغال، مسکن محرومان و بهداشت و درمان در صدر برنامه ها و پروژه های بسیج سازندگی قرار دارد.
این مسوول گفت: با وجود تمامی تنگناهای اقتصادی، محرومیت زدایی یک لحظه هم تعطیل نشده و ماموریت ها و صمیمیت ها بین مردم و مسوولان در این زمینه بیشتر شده که امیدواریم همین روند در سال های آینده هم ادامه پیدا کند.
زهرایی اضافه گرد: مقام معظم رهبری فرموده اند که برای مبارزه با آمریکا بهترین راه خدمت به محرومان و برطرف کردن مشکلان اقتصادی است.
وی افزود: در شرایط جدید نیازمند بازتعریفی از وضعیت جنگی هستیم  و امروز باید برای جنگ اقتصادی و کمک به محرومان برنامه ریزی کرده و اقدامات لازم را انجام دهیم.
رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: بسیج سازندگی تلاش می کند تا محرومیت زدایی از محرومیت زایی فاصله بگیرد، موضوعی که به برکت انقلاب اسلامی تا حدود زیادی محقق شده و به برکت انقلاب اسلامی از  فقر مطلق خارج شده و در فقر نسبی قرار داریم.
زهرایی اضافه کرد: با پیشرفت تکنولوژی موضوعات و نیازمندی ها تغییر کرده و باید به بهترین شکل ممکن نسبت به محرومیت زدایی اقدام کنیم.
وی اظهار داشت: بسیج سازندگی به عنوان بازوی اجرایی دستگاه های اجرایی با استفاده حداکثری از ظرفیت نیروی انسانی و بزرگترین رده تسهیل کننده با مشارکت مردم، خیران و گروه های جهادی به فعالیت های عمرانی و خدماتی می پردازند.





بلاغ نیوز: *بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها و سایت‌ها منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱