تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
کد مطلب : ۴۴۷۳۸۷
تهیه اقلام ضروری زندگی همیشه برای خانواده ها یک امر مهم و جدا نشدنی می باشد. اقلامی که شامل خوراک و پوشاک و ... می شوند.
۰
plusresetminus
فناوری‌های جدید چه کمکی می‌توانند به ما کنند؟
به گزارش بلاغ، تهیه اقلام ضروری زندگی همیشه برای خانواده ها یک امر مهم و جدا نشدنی می باشد. اقلامی که شامل خوراک و پوشاک و ... می شوند. اگر این مقاله در دهه ی گذشته نوشته می شد قطعا در این مقاله به فروشگاه های سطح شهر، بوتیک ها و بقالی ها اشاره می کردیم، ولی امروز در آخرین سال از قرن 13 شمسی قصد داریم راجع به یک کسب و کار، سیستم کسب درآمد، فروشگاه، یک همراه سفر و در کل راجع به یک اپلیکیشن که تمامی این نیازهارا بر طرف می کند صحبت کنیم.

اسنپ. نامی که قطعا چندین سال است به گوش ما آشنا می باشد و هر روز شاهد پیشرفت و فراگیر شدن این نام در میان مردم هستیم.حال که در ابتدا از فروشگاه و خریدهای اقلام اولیه زندگی صحبت کردیم، یادآوری می کنم که شما کاربر گرامی می توانید با استفاده از کد تخفیف اسنپ مارکت  netcart از کدهای تخفیف هیجان انگیز این وب سایت که برای اپلیکیشن اسنپ مارکت در نظر گرفته شده است استفاده کنین و همیشه با تخفیف چندین درصدی خرید کنید. در ادامه مقاله قطعا به معرفی اسنپ مارکت اشاره خواهیم کرد.
اسنپ فعالیت خود را در سال 93 با اپلیکیشنی با نام تاکسی یاب شروع به کار کرد. شهرام شاهکار خالق اسنپ در رابطه با خلق این ایده می گوید: همه چیز از یک نیاز شروع شد. از زمانی که با آژانس ها تماس می گیرفتیم و با جمله هایی مثل “ماشین نداریم”،”محدوده طرح ترافیک نمی رویم” و یا “یک ساعت دیگر تماس بگیرید” به متقاضیان مواجه می شدیم. تاکسی یاب به شدت فراگیر بود و یک ساله یک رشد چشم گیر 100% داشت و در سال 94 به اسنپ تغییر نام داد.
 

امروز در سال 99 و 6 سال بعد از شروع به کار این کسب و کار شاهد رشد بسیار زیاد اسنپ بودیم.به طوری که نام اسنپ به فعالیت صرفا در حوزه حمل و نقل شهری ختم نمی شود. امروز اسنپ یک سوپر اپلیکشن می باشد و خدماتی از قبیل اسنپ ، اسنپ باکس و اسنپ بایک، اسنپ بورس ، نیکوکاری، اسنپ کلاب، اسنپ دکتر، اسنپ فود، اسنپ مارکت، اسنپ پرداخت، اسنپ کیو، اسنپ تریپ و اسنپ وانت می باشد. همین حالا شما می توانید با استفاده از کدهای تخفیف اسنپ فود در نت کارت از ده ها تخفیف ویژه برای سفارش های خود از این اپلیکیشن تخفیف بگیرید.
 
همان طور که در بالا ذکر شد اسنپ امروز ارائه دهنده 12 خدمت ضروری برای زندگی روزمره ما می باشد. فکرش را بکنید.. با نشستن بر روی صندلی درآن واحد هم می توانید با کمترین زمان از شلوغ ترین رستوران و فست فود های سطح شهر غذا سفارش دهید، با پزشک خود صحبت کنید، اقلام ضروری زندگی و هرآنچه در یک سوپرمارکت وجود دارد را درب خانه تحویل بگیرید، بلیط قطار و هواپیما و هتل رزرو کنید و بسته های خود را در سطح شهر و یا به شهر های اطراف بفرستید. خواسته و ناخواسته زندگی خیلی از مردم کره خاکی امروزه اینگونه سپری می شود. سبک زندگی که شاید در سال 1370 به قبل فقط یک رویا و خیال پردازی بیش نبود.
 

با فراگیر شدن فروشگاه ها و خرید های اینترنتی و عادت بسیار جالبی که ما ایرانیان در تمامی خریدهای خود داریم و اتفاقا در خرید های اینترنتی هم فروشندگان آن را رعایت کرده اند کلمه ی بسیار شیرین تخفیف می باشد. نت کارت اینجاست تا شما را از هر تخفیفی که در سطح اینترنت و فروشگاه های داخلی موجود می باشد آگاه کند. از جمله ویژگی های این وب سایت می توان به طراحی بسیار ساده و کاربر پسند آن و همچنین طبقه بندی و دسته بندی دقیق تخفیف ها اشاره کرد تا کاربر بتواند به راحتی کد تخفیف مورد نظر خود را پیدا کند.
استفاده از این دسته از خدمات غیر حضوری و وابسته به اینترنت در این ایام وجود ویروس کرونا می تواند به جلوگیری از انتشار این ویروس کمک بسیاری کند. همانظور که تا کنون متوجه آن شدید ویروس کرونا یکی از بیشترین آمار تلفات را در زمان وجود این بیماری از خود به جا گذاشته است و تیم نت کارت از شما دنبال کنندگان عزیز خود که با رعایت نکات بهداشتی و پروتکل های ایمنی که برای مقابله با این ویروس در نظر گرفته شده و همچنین با در خانه ماندن کمک به ریشه کن شدن این ویروس می کنید کمال تشکر و قدردانی را دارد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲