تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۱
کد مطلب : ۴۴۷۲۱۷
اقتصاددانان می گویند: احتمالاً در آینده و پس از فروپاشی ارزی، طلا به عنوان پول دنیا خواهد شدوبانک‌های مرکزی هم ذخیره کافی در این زمینه دارند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازشبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راشاتودی، اقتصاددانان براین باورند که طلا با عنوان پول آینده دنیا خواهد شد و مک لئوت می‌گوید بانک‌های مرکزی اوضاع وخیمی را برای کشورها با انتقال ثروت و نیز بی‌ارزش کردن ارز‌ها ایجاد کرده‌اند با این وجود برخی از دولت‌ها همچنان می‌خواهند به این روند ادامه دهند بدین منظور آنها نیاز به امور مالی دارند.
 
براساس اعلام این اقتصاد دان، برای اینکه دولت‌ها پس از فروپاشی ارزی بتوانند به شرایط خود ادامه دهند باید این حقیقت را بپذیرند که نباید آنها برای پول تصمیم بگیرند بلکه اجازه دهند بازار تعیین کننده باشد.
 
ممکن است که بازار تصمیم بگیرد که بیت کوین شکل مطلوبی از پول حتی در مقایسه با طلا باشد. ما در این باره  نظر قطعی ارائه نمی‌دهیم اما می‌توان این را پیش‌بینی کرد.
 
وی می‌گوید: «دلیلی که پیشنهاد می‌کنم طلا احتمالا به عنوان پول آینده دنیا باشد به خاطر این است که همواره پول در گذشته شکست خورده، دلیل دوم این است که بانک مرکزی طلا  دارد و مفهوم آن این است که می‌تواند از طریق آن شرایط را ادامه دهد و دولت‌ها مسیر خود را طی کنند.»
 






بلاغ نیوز: *بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های خبری به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها و سایت‌ها منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مهربانی بی‌پایان خداوند را مغتنم شماریم
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
حجاب؛ تضمین سلامت زن در جامعه
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
عملکرد اقتصادی دولت در محک قضاوت
سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۴
خواسته مردم؛ کنترل گرانی در شلوغی بازار
دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۸
ضرورت نگاه تحولی منتخبان به مجلس دوازدهم
يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۲