عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا مرکز مازندران خبر داد

بازگشت طلا به مدار گرانی/سکه 13.5 میلیون تومان شد

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۴۴۱۹۰۸
عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و جواهر مرکز مازندران با بیان اینکه روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا از سر گرفته شد؛ گفت: سکه در بازار امروز به 13 میلیون و 520 هزار تومان رسید و نسبت به چند روز گذشته، حدود یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.
۰
plusresetminus
بازگشت طلا به مدار گرانی/سکه 13.5 میلیون تومان شد
محمدرضا نصیری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین اتفاقات بازار طلا و سکه، طی روز جاری اظهار کرد: روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا از سر گرفته شد.

وی افزود: قیمت‌ها رو به بالا در حرکت است و طی روز جاری قیمت سکه نسبت به چند روز گذشته، حدود یک میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و  جواهر مرکز مازندران، خاطرنشان کرد: از آن‌جا که دلار این روزها در حال سفت کردن جای پایش در کانال 28 هزار تومانی است و تقریبا خود را دو پله (26 هزار تومان قبلی) بالا کشیده است، قیمت‌ها در بازار طلا هم روند صعودی پیدا کرده است.

این فعال صنفی با سابقه بازار طلا در مازندران، ادامه داد: هر مثقال طلا در بازار امروز به 5 میلیون و 400 هزار تومان و هر گرم به یک میلیون و 250 هزار تومان رسیده است.

نصیری بیان کرد: قیمت سکه در بازار امروز به 13 میلیون و 520 هزار تومان، نیم سکه به 7 میلیون و 350 هزار تومان و ربع سکه نیز به 5 میلیون و 50 هزار تومان رسیده است.

وی اعلام کرد: خریداران بازار طلا هنوز به بازار اعتماد ندارند و هنوز در شوک قبلی بازار هستند و از طرفی چون هنوز تکلیف ریاست جمهوری امریکا روشن نشده است و بانک مرکزی هم اعلام کرده که بنا است با مشارکت بسیج، روند قیمت‌ها را در بازار کاهشی کنیم؛ مردم برای خرید مردد هستند.

عضو هیئت مدیره اتحادیه طلا و  جواهر مرکز مازندران، عنوان کرد: در این روزهای بازار، همه چیز التهابی است و هیچ چیز مشخص نیست و شایعات بر نابسامانی بازار دامن زده است.

نصیری میزان حباب سکه طی روز جاری را یک میلیون و 600 هزار تومان است؛ متذکر شد: حباب سکه همیشه خطرناک است و این حباب معمولا در روند صعودی قیمت‌ها، خودش را بیشتر نشان می‌دهد و در شرایط فعلی، به خاطر همین حباب، سکه از طلا خطرناک‌تر است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴