تاریخ انتشارجمعه ۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۴۴۰۸۵۹
رئیس اموزش و پرورش آمل گفت:فقط از رتبه های برتر که 60 نفر هستند تجلیل شدند که اگر شرایط مهیا شود از رتبه های دوم و سوم مسابقات کشوری و استانی در زمینه فرهنگی، هنری و قرانی حائز کسب رتبه شدند و همین تعداد هستند تجلیل خواهیم کرد.
۰
plusresetminus
600 دانش آموز آملی حافظ بیش از 15 جزء قرآن کریم/ شرکت 30 هزار دانش آموز در مسابقات مختلف
عباس مرزبند در گفتگو با خبرنگار بلاغ گفت: بخاطر شرایط کرونا فقط از رتبه های برتر که 60 نفر هستند تجلیل شدند که اگر شرایط مهیا شود از رتبه های دوم و سوم مسابقات کشوری و استانی در زمینه فرهنگی، هنری و قرانی حائز کسب رتبه شدند و همین تعداد هستند تجلیل خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه 30 هزار دانش اموز در مسابقات ورزشی، قرانی و تربیتی شرکت کردند، اظهار کرد: شرایط کرونایی اجازه نداده با حضور همه بچه ها مراسم باشکوهی گرفته شوn تا اینگونه تقدیر و تشکرها باعث ارزش گذاری و قدردانی از زحمات شان شود .

رئیس اموزش و پرورش آمل  تصریح کرد: بیش از 600 دانش آموز 15 جز قران مجید را حفظ هستند و 15 دانش اموز  حافظ کل قران هستند  که این توفیقات میسر نمی شد مگر با همدلی  خانواده ها و مربیان که ای تشکر دارد.

وی ادامه داد: موسسه دالقران امام علی ع و امام صادق ع در زمینه حفظ و تفسیر قران توانسته فعالیت های موثر و خوبی داشته باشد که منجر به توفیقات کودکان و نوجوانان  در این زمینه شده است.




ا








انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴