تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
کد مطلب : ۴۴۰۶۸۷
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان مازندران با بیان اینکه تا روز گذشته نزدیک به 270 تن مرغ از سهمیه 600 تنی ستاد تنظیم بازار به مازندران توسط شهرستان‌ها خریداری و توزیع شد، گفت: تا این لحظه، ستاد تنظیم بازار، سهمیه‌ای برای گوشت قرمز به ما نداده است.
۰
plusresetminus
توزیع 270 تن مرغ تنظیم بازاری در مازندران/سهمیه‌ای برای گوشت قرمز هنوز اعلام نشد
سید محمد جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ در استان مازندران، اظهار کرد: برای مرغ، با توجه به اینکه ستاد تنظیم بازار کشور حدود 20 هزار تن مرغ توزیع کرد، 600 تن سهمیه استان مازندران بود که با هماهنگی ستاد تنظیم بازار، تقسیم بندی آن انجام شده است.

وی افزود: تا روز گذشته نزدیک به 270 تن مرغ از این سهمیه توسط شهرستان‌ها خریداری شد و در این شهرستان‌ها با قیمت 14 هزار تومان درب سردخانه و 15 هزار تومان فروش به مصرف کننده توزیع شد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان مازندران خاطرنشان کرد: در خصوص گوشت قرمز نیز باید ستاد تنظیم بازار کشور به ما بابت توزیع سهمیه بدهد که تا این لحظه، ستاد تنظیم بازار، سهمیه‌ای برای گوشت قرمز به ما نداده است.

جعفری متذکر شد: بررسی‌ها ما نشان می‌دهد که قیمت گوشت در بازار مازندران نزدیک به 10 تا 15 درصد افزایش داشته است و در برخی نقاط به صورت موردی نیز ممکن است بیش از این میزان افزایش وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: باید حتما پیگیری‌ها برای تخصیص سهمیه گوشت قرمز تنظیم بازاری به استان مازندران انجام گیرد تا بتوانیم آن را به مردم عرضه کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴