تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۳۸۰۸۹
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف یک هزار و 335 حلقه لاستیک احتکار شده در زنجان خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از یوسف اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار در زنجان اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر احتکار و دپوی لاستیک خودرو توسط افرادی در شهر زنجان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان قرار گرفت.
 وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد فروشنده با دپوی لاستیک‌ها قصد فروش و یا عرضه آنها را ندارد که با هماهنگی مقام قضایی محل مورد نظر بازرسی و هزار و 335 حلقه لاستیک احتکار شده کشف شد.
 سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان ارزش ریالی لاستیک‌های کشف شده را برابر نظر کارشناسان بیش از 7 میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: پرونده تکمیلی به همراه متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.
اسماعیل‌زاده به اهداف تشکیل پلیس امنیت اقتصادی نیز اشاره کرد و گفت: قاچاق کالا و ارز، جرائم پولی و بانکی، جرائم حوزه بورس، جرائم مالیاتی، جرائم پولشویی، تسهیلات غیرمجاز بانکی، زمین خواری و ... در اولویت رسیدگی این پلیس قرار دارد.
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان گفت: پلیس امنیت اقتصادی در حوزه‌های مبارزه با انواع جرائم اقتصادی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همین طور کشف و ضبط انواع ادله‌های اثباتی جرم، دستگیری متهمان و مجرمین و ممانعت از فرار و اختفای آنها به ایفای وظیفه می‌پردازد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴