تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۴۲۹۲۵۶
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: سهم استان زنجان از تسهیلات کرونایی، 488 میلیارد تومان تعیین شده است که از طریق 12 بانک عامل کارسازی و پرداخت خواهد شد .
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ، محمدرضا یوسفی امروز در گفت‌وگو ، در زنجان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا موجب آسیب به بسیاری از مشاغل شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه اشتغال و صیانت از نیروی کار باید اولویت اصلی همه مسؤولین در سال جهش تولید است، تصریح کرد: شیوه نامه اعطای تسهیلات ویژه کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان زنجان توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شد.
وی با اشاره به اینکه در استان زنجان نیز اقدامات لازم برای توزیع تسهیلات انجام شده است، گفت: بر اساس توزیع استانی انجام شده، سهم استان زنجان از تسهیلات کرونایی، 488 میلیارد تومان تعیین شده است که از طریق 12 بانک عامل کارسازی و پرداخت خواهد شد .
یوسفی ادامه داد: صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا که رسته فعالیت آنها با یکی از 14 رسته تعیین شده مطابقت داشته باشد، می‌توانند از طریق سامانه کارا درخواست خود را ثبت کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: پرداخت تسهیلات منوط به حفظ مشاغل در کارگاه براساس لیست‌های بیمه تأمین اجتماعی خواهد بود.
یوسفی در توضیح بیشتر پرداخت تسهیلات به رسته‌های شغلی مختلف گفت: تسهیلات کرونایی با نرخ 12 درصد و از طریق 12 بانک عامل در سطح استان پرداخت خواهد شد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان افزود: در گام اول مبنای تغییرات تعداد شاغلین بر اساس لیست‌های بیمه تامین اجتماعی بوده و چنانچه رسته‌های جدید با مبنای دیگری تعیین شود، متعاقبا اعلام خواهد شد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱