تاریخ انتشارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۴۲۷۵۴
امام جمعه محمودآباد: اگر در بحث گره گشايي از مشكل كشاورزان از دستتان كاري ساخته نيست صراحتا بگوييد و ما را با همين برنج هاي آلوده هندي به حال خود بگذاريد.
۰
plusresetminus
اگر در حل مشكلات كشاورزان ناتوانيد ما را با برنج آلوده هندي به حال خودمان بگذاريد
بلاغ - امام جمعه محمودآباد صبح امروز در جلسه شوراي اداري شهرستان و در حضور معاون استانداري مازندران ضمن انتقاد شدید از عملكرد ضعيف جهاد كشاورزي محمودآباد اظهار داشت:اگر در بحث گره گشايي از مشكل كشاورزان از دستتان كاري ساخته نيست صراحتا بگوييد و بگذاريد مردم تكليف خود را بدانند .
وي گزارش عملكرد يكسال گذشته رئيس جهاد كشاورزي را كه وي در جلسه امروز قرائت كرد غير قابل دفاع و ناموفق خواند و تاكيد كرد: در شرايطي كه كشاورزان محمودآبادي با مشكلات عديده ي كم آبي و تامين سهميه كود و سوخت به سر مي برند زيبنده نيست رئيس جهاد كشاورزي محمودآباد اينطور از كارنامه خود دفاع كنند.
حجت الاسلام اسماعيلي ضمن تشكر از استاندار مازندران به خاطر انتصاب فردي بومي و با تجربه به فرمانداري محمودآباد از فرزانه خواست: در درجه اول انتظار مردم از جنابعالي تحقق منويات و مطالبات رهبري و كار جهادي براي رفع موانع و مشكلات مردم است.
وي در پايان از كليه مسئولين خواست تا در جهت كمك به اقتصاد كشور و حمايت از توليد نقش فعالتري ايفا كنند و حتي در صورت تمكن مالي بهتر است در امر انصراف از يارانه پيشتاز باشند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴