تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۱
کد مطلب : ۴۱۶۰۳
نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دهگلان در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس جمهور به استان کردستان در اواسط اردیبهشت ماه خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از باشگاه خبرنگاران، نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دهگلان در مجلس شورای اسلامی از سفر رئیس جمهور به استان کردستان در اواسط اردیبهشت ماه خبر داد.
علوی گفت: با بیان اینکه رئیس جمهور در اواسط اردیبهشت ماه امسال برای بازدید از پروژه‌های عمرانی استان کردستان به این استان سفر خواهد کرد.

وی افزود:پس از بازگشت اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی نیز محمدباقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت رئیس جمهور تا دو روز دیگر به این استان سفر می‌کنند.
نماینده مردم شهرستان‌های کامیاران، سنندج و دهگلان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مشکلات رصد شده توسط اعضای کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از پروژه‌های استان کردستان با حضور نمایندگان و معاونان رئیس جمهور بررسی می‌شود.

علوی با بیان اینکه کردستان با وجود ظرفیت و استعدادهای بالایی که دارد به دلیل کمبود اعتبار از گذشته تاکنون نتوانسته کارهای عمرانی سزاوار مردم استان را انجام دهد گفت:با پیگیری نمایندگان مردم در شورای اسلامی زمینه برای حضور اعضای کمیسیون عمران فراهم شد و اولین بازدید این کمیسیون در سال جدید از پروژه‌های استان کردستان است تا وضعیت پروژه‌ها در استان ارزیابی شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱