تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰
کد مطلب : ۴۱۴۸۲۸
نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور حکمی «رضا حاجی‌آبادی» را به‌عنوان مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب کرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، در متن حکم حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی آمده است:

جناب آقای رضا حاجی‌آبادی
نظر به تعهد، شایستگی، تجارب ارزنده و علاقه‌مندی شما به جامعه ایثارگری، جنابعالی را به سمت مدیرکل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران منصوب می‌نمایم.
بدون شک ایثارگران گرانقدر و خانواده معظم آنها، پشتوانه‌های مستحکم انقلاب اسلامی، طلایه‌داران عرصه‌های دفاع مقدس و حامیان حاضر در همه صحنه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می‌باشند. خدمت به این عزیزان بنا به فرمایش حضرت امام راحل (ره) خدمت به نبی اکرم (ص) است و به فرموده مقام معظم رهبری، تکریم شهیدان، تکریم ایثار و اخلاص است، تکریم دل‌های نورانی و جان‌های لبریز از صفا و نورانیت است.
امید است با سرلوحه قرار دادن اصول حاکم بر خدمات دولت تدبیر و امید و در جهت تعالی مادی و معنوی کشور با بسیج امکانات و سرمایه‌های سازمان و با رویکرد فرهنگی، تلاش مضاعفی را برای خدمت به بهترین بندگان خدا در ابعاد مادی و معنوی، تبیین حق عظیم شهدا و ایثارگران، آکندن عطر شهادت در کل جامعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به نحو احسن به‌کارگیرید.
توفیق جنابعالی را در خدمت‌گزاری به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه ایزد متعال خواستارم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

جهان اسلام مدیون صادق آل محمد(ص) است
شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵
امام صادق‌(ع) و جوانان
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۵۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱