تاریخ انتشارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۴۱۳۹۶۷
عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس گفت: اساتید دانشگاه باید در عرصه تصمیم گیری و قانونگذاری در راستای حل مشکلات کشور حضوری فعال داشته باشند.
۰
plusresetminus
اساتید دانشگاه در حل مشکلات کشور حضوری فعال داشته باشند
به گزارش بلاغ، علی باکویی در گفت و گویی اظهار کرد: برای توسعه علمی کشور و دستیابی به اقتدار نیازمند عزم ملی و به فرموده مقام معظم رهبری نیازمند حرکت جهادی هستیم و لازمه این کار بسیج همه توانمندی های کشور در این بخش است.

وی با اشاره به اینکه مشکلات کشور باید عالمانه و کارشناسانه حل شود، افزود: اساتید دانشگاه باید در عرصه تصمیم گیری و قانونگذاری در راستای حل مشکلات کشور حضوری فعال داشته باشند.

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس در بخش دیگری با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفندماه امسال، تصریح کرد: عقل و منطق حکم می کند که شرایط فردای ما باید بهتر از امروز ما باشد.

باکویی ادامه داد: یک انتخاب صحیح و آگاهانه در انتخابات پیش رو می‌تواند سبب تشکیل مجلسی پویا، فعال، کارآمد و توانمند در مسیر توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کند.

سرپرست بسیج اساتید دانشگاه تربیت مدرس خاطرنشان کرد: مردم در دوم اسفند 98 به دنبال چهره های جدید هستند و اگر دنبال تغییر شرایط هستیم و در پی تحقق عدالت و سلامت جامعه هستیم باید افرادی رابه خانه ملت معرفی کنیم که متفاوت باشد و افکار آنها معطوف به بهبود واصلاح جامعه باشد.

این استاد دانشگاه و پژوهشگر در بخش دیگری گفت: مازندران در سال‌های اخیر در بخش های توسعه ای در حوزه های مختلف به شرایط ایده ال خود نرسیده است که نمونه های آن فراوان است.

وی اظهار کرد: اگر قرار است مشکلات پیش روی استان مازندران رفع شود، باید تمام نمایندگان استان وحدت داشته باشند.

عضو هیات علمی دانشگاه تربیت مدرس بیان کرد: هرجایی که از ظرفیت‌های داخلی استفاده کردیم موفق شدیم.

این نخبه مازندرانی اقتصاد مقاومتی را تنها راه‌حل مشکلات اقتصادی کشور و استان عنوان کرد و گفت: راهکار برطرف کردن مشکلات اقتصادی همان‌طور که بارها و بارها رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید کرده‌اند اقتصاد مقاومتی است؛ بنابراین باید با تکیه‌ بر توان داخلی و حمایت از آن این راهکار مهم و حیاتی را عملیاتی کرد تا مشکلات در حوزه اقتصاد برطرف و معیشت مردم بهبود یابد.

باکویی با اعلام اینکه مردم بهترین قاضی برای سنجش عملکرد مسئولان و نمایندگان هستند، گفت: راه حل های عالمانه و کارشناسانه تنها راه برون رفت از مشکلات است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳