تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۰
کد مطلب : ۴۰۶۳۳۰
رئیس هیأت تنیس استان اصفهان از برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی کشور زیر16 و 18 سال پسران و دختران به میزبانی اصفهان خبر داد.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،فرهاد رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار در اصفهان در مورد برگزاری مسابقات تنیس قهرمانی کشور در اصفهان اظهار داشت: مسابقات قهرمانی کشور تنیس زیر 16 و 18 سال پسران و دختران به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود.
رئیس هیأت تنیس استان اصفهان افزود: این رقابت‌ها به صورت تیمی برگزار می‌شود و 16 استان از سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند، هر تیم متشکل از 2 بازیکن زیر 16 سال و 2 بازیکن زیر 18 سال است.
وی با بیانی این‌که اصفهان به دلیل این‌که میزبان است 2 تیم در مسابقات دارد، گفت: مسابقات به صورت حذفی برگزار می‌شود تا در نهایت تیم‌های اول تا چهارم مشخص شوند و به تیم‌های برتر حکم قهرمانی اهدا می‌شود.
رحیمی در ادامه بیان داشت: مسابقات از 15 آبان ماه شروع شده است و تا 28 آبان ماه ادامه خواهد داشت که مسابقات پسران در هفته اول و رقابت دختران در هفته دوم برگزار می‌شود.
رئیس هیأت تنیس استان اصفهان در مورد گرفتن میزبانی نیز تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کشور منفعتی از نظر مالی برای میزبان ندارد اما اصفهان پتانسیل بالایی برای کسب مقام داشت؛ همچنین خلأ از نظر برگزاری مسابقات وجود داشت و از همین رو میزبانی این رقابت‌ها را برعهده گرفتیم.
وی همچنین خاطر‌نشان کرد: ورزشکارانی داریم که توانایی مالی برای حضور متعدد در استان‌ها مختلف برای کسب امتیاز و صعود در رده‌بندی ندارند و از همین رو با میزبانی تنیسور‌های اصفهانی بیشتری می‌توانند در این رقابت‌ها شرکت کنند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳