تاریخ انتشارپنجشنبه ۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
کد مطلب : ۴۰۵۷۹۷
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی حضور هواداران تیمش در ورزشگاه آزادی را انگیزه آفرین دانست.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،رسول خطیبی که به دلیل تقارن برنامه سفر تیم به تهران در نشست خبری قبل بازی مقابل پرسپولیس حضور نداشت، درباره بازی فردا مقابل پرسپولیس اظهار داشت: بحمدالله طی روزهای گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم به امادگی قابل قبولی برای مصاف با پرسپولیس دست یافته‌ایم.
سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی درخصوص غایبان تیمش در بازی فردا، بیان داشت: فقط فرید بهزادی کریمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم و سایر بازیکنان آماده بازی هستند و ا‌ن‌شاءالله که بتوانیم یک بازی در خور ماشین‌سازی انجام دهیم. 
خطیبی در ادامه افزود:  خیلی‌ها فکر می‌کنند ما برای یک امتیاز به مصاف پرسپولیس می‌رویم، ولی آنهایی که بازی‌های ماشین‌سازی را دیدند، می‌دانند که غیر از یکی از بازی‌های‌مان، در تمام بازی‌ها هجومی عمل کرده‌ایم.
رسول خطیبی با بیان اینکه فردا بازی سنگین برای دو تیم ماشین سازی و پرسپولیس خواهد بود، خاطرنشان کرد: امیدوارم که در بازی فردا کمترین اشتباه را داشته باشیم. قطعاً هر تیمی که اشتباه نداشته باشد، موفق خواهد بود.
وی ادامه داد: ان‌شاءالله با تمرینات خوبی که انجام داده‌ایم و همچنین آنالیز خوبی که از پرسپولیس برای بازیکنان داشته‌ایم، بتوانیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند را ارائه دهیم.
خطیبی درباره حضور هواداران فوتبال آذربایجان در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: همیشه تیم‌های تبریزی و ماشین‌سازی که در تهران بازی می‌کنند، هوادار دارند. ان‌شاءالله فردا هم شاهد حضور آذربایجانی‌ها و ترک‌زبان‌های مقیم تهران در ورزشگاه باشیم و بچه‌ها با انگیزه بالا بازی کنند. قطعاً حضور آنها به روحیه بازیکنان ما کمک می‌کند. جلوی تماشاگران پرسپولیس بازی کردن خود به خود به بازیکنان ما انگیزه می‌دهد و ان‌شاءالله فردا شاهد حضور هواداران باشیم.
دیدار تیم‌های پرسپولیس و ماشین سازی از سری رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر، امروز -  پنج شنبه ساعت 16:30 – در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱