تاریخ انتشارجمعه ۲۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۰۳۷۳۲
شهید سعدالله برمون در وصیت‌نامه خود آورده است: من مرگ سرخ شهادت را انتخاب کرده‌ام و به شما توصیه می‌کنم ادامه‌دهنده راه تمام شهدا باشید.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،«شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.
می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».
تبرک لحظاتمان با شهید سعدالله برمون:
و آنچه می‌خوانیم بخشی از وصیت‌نامه شهید است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ربنا افرغ علینا صبراو ثبت و اقدامنا و انصرنا علی القوم الکافرین
بار پروردگار صبر و استقامت لازم به ما عنایت فرما تا بتوانیم علیه کافران بجنگیم، بنده و همه همرزمانم به جبهه می‌رویم تا خونمان در کربلای ایران ریخته شود و اسلام و امام زنده بماند.
با درود فراوان به محضر مبارک امام عصر و نایب بر حقش امام خمینی و درود بر تمام شهدای صدر اسلام تاکنون و جان بر کفان و عاشقان شهادت، این وصیت‌نامه را در شب عملیات که چند ساعتی به شروع آن مانده نوشته‌ام.
برادران و خواهران  از زمانی که دشمن با تمام قوا در برابر اسلام ایستاده من به دستور رهبرم و برای ادعای تکلیف به جبهه آمده‌ام، مرگ سرخ شهادت را انتخاب کرده‌ام شاید خداوند ما را شامل رحمتش قرار دهد و ما ادامه‌دهنده راه تمام شهدا باشیم.
ای ملت خط امام را هرگز فراموش نکنید، اگر خدایی ناکرده لحظه‌ای غفلت کنید نه اسلام باقی می‌ماند و نه امامی و نه دینی، پس بر شما باد بر ادامه راه شهدا، شهدایی که مظلومانه شهید شده‌اند.
  پدر، مادر، خواهر و برادرم امیدوارم که همگی مرا حلال کنید، شما ای مادر می‌دانم که برای بنده زحمات زیادی کشیده‌ای شب‌ها تا صبح بر گهواره‌ام بیدار بوده‌ای و من نتوانستم زحمت تو را جبران کنم ولی امیدوارم خداوند اجر و مزد شما را در روز قیامت عنایت فرماید.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴