تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۰
کد مطلب : ۴۰۳۶۳۹
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: مهم‌ترین هدف سفرهای استانی تنظیم تفاهم‌نامه‌های مختلف در حوزه‌های فرهنگی و هنری است‌.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،سید عباس صالحی  در دیدار با اصحاب فرهنگ و هنر که در سالن خطائی اردبیل برگزار شد با اشاره به اهداف سفر به استان‌ها، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف سفرهای استانی تنظیم تفاهم‌نامه‌ها و تعیین نقشه راه حوزه فرهنگی استان‌ها است.
وی افزود: ضمن عقد تفاهم‌نامه‌های متنوع، برنامه‌های تدوین و تنظیم شده فرهنگی و هنری از طریق منابع مشترک وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و استانداری اردبیل عملیاتی خواهد شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: در طی سفر دو روزه خود به استان اردبیل دیدارهای مختلفی را با اصحاب فرهنگی و هنرمندان استان خواهیم داشت و همچنین شرکت در شورای فرهنگی استان اردبیل از دیگر برنامه‌های این سفر است.
صالحی بیان کرد: طبق برنامه از مراکز فرهنگی و هنری استان اردبیل بازدید خواهیم کرد و خوشبختانه اردبیل از جمله استان‌های موفق حوزه گذرهای فرهنگی است و اقدامات مطلوبی در راستای احداث گذرهای فرهنگی رخ داده است که این گذرها به اقتصاد فرهنگ و هنر و رویدادهای فرهنگی کمک بسزایی می‌کند.
وی حضور در شمال استان اردبیل و دشت مغان را یکی دیگر از برنامه‌های این سفر سه روزه عنوان کرد و گفت: طی این سفر با عشایر و هنرمندان این منطقه دیدار می‌کنیم که امیدواریم این سفر به بهبود و افزایش رویدادهای فرهنگی استان که یکی از استان‌های کهن ایران بوده کمک کرده باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

پوشش‌ ارزش زن را بالا می‌برد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
خون مظلومان غزه روشنگری می‌کند
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ثبت‌نام ۱۴ هزار کارجو و کارفرما در سامانه شغل
يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۵:۱۴
مدیران به جایگاه رسانه‌ها توجه کنند
جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰