مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد

تشدید گشت‌های نظارتی تعزیرات بر بازار مدارس

تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶
کد مطلب : ۴۰۳۵۶۷
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: گشت‌های بازرسی ویژه بازگشایی مدارس طی روزهای باقی‌مانده به ماه مهر تشدید می‌شود.
۰
plusresetminus
تشدید گشت‌های نظارتی تعزیرات بر بازار مدارس
یدالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: گشت‌های بازرسی ویژه بازگشایی مدارس طی روزهای باقی‌مانده به ماه مهر تشدید می‌شود.

وی افزود: به‌دلیل تقاضای بیشتر مردم جهت خرید لوازم التحریر و پوشاک، همچنین جلوگیری از سوء استفاده فرصت طلبان و در راستای تنظیم بازار گشت‌های مشترک بازرسی با شدت بیشتری در سطح بازار در سراسر استان در حال انجام است.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران تصریح کرد: در این بازرسی ها روسای شعب با همراهی بازرسان مربوط از واحدهای صنفی بازرسی به عمل آورده و در صورت مشاهده تخلف در محل وقوع آن با واحد صنفی متخلف برخورد می‌شود.

ملکی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص ماجرای تخلیط سبوس گندم و شالی در شهرستان بابل اعلام کرد: بنا بر گزارش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مبنی بر تخلیط سبوس گندم با سبوس دو کوب شالی به مقدار 2 هزار و 300 تن، پرونده‌ای در این باره تشکیل و جهت رسیدگی به این اداره کل ارسال شد.

وی ادامه داد: رئیس شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بابل پس از احضار متهم، بررسی موضوع و اخذ نظریه کارشناسی تخلف انتسابی را محرز دانسته و به استناد ماده 59 قانون نظام صنفی، متهم را به پرداخت 23 میلیارد ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم کرد.

ملکی متذکر شد: پس از تجدیدنظر خواهی متهم در مهلت قانونی، هیات تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات صنفی تعزیرات حکومتی استان مازندران رای صادره را تایید و قطعی اعلام کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در پایان از شهروندان استان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحد صنفی یا غیر صنفی مراتب را به سامانه 135 تعزیرات حکومتی ویا 124 اعلام تا برخورد لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳