تاریخ انتشاريکشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۱۲۰۶
مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: پروژه محور ساری-تاکام در دست اقدام قرار دارد و بنا داریم تا پایان امسال این پروژه، جمع شود و به مرحله بهره‌برداری برسد.
۰
plusresetminus
محور ساری - تاکام تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد
سیدمحمد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ  از افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفتن 55  پروژه راه و شهرسازی با هزينه‌ای بالغ بر 672 ميليارد ريال طی هفته دولت در مازندران خبر داد.

وی افزود: طی هفته دولت، 38 پروژه راه روستایی با هزينه‌ای بالغ 129 ميليارد ريال،  16 پروژه در زمينه مهندسی و ساخت با هزينه‌ای بالغ بر 286 ميليارد ريال و یک  پروژه در قالب بازآفرینی شهری با اعتباری معادل 22 میلیارد ریال در استان افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران از افتتاح 335 واحد مسکن مهر با هزینه‌ای بالغ بر 234 میلیارد ریال طی هفته دولت در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: پروژه مسکن مهر در شهرهای ساری، بهشهر، قائم‌شهر، آمل، تنکابن و محمودآباد افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

نظری با توضیح اینکه این واحدها در قالب واحدهای مسکن مهر خود مالکی است؛ در خصوص افتتاح واحدهای مسکن مهر میارکلای ساری پاسخ داد: واحدهای مسکن مهر میارکلا در لیست واحدهای مورد بهره‌برداری مرکز مازندران قرار ندارد و واحدهای قابل افتتاح در مرکز استان، مربوط به واحدهای خود مالک است.

وی در خصوص مهم‌ترین پروژه‌های در دست افتتاح طی هفته دولت گفت: پروژه احداث تقاطع سنگتراشان ساری، بهسازی محور آمل به بابل قدیم، بهسازی و چهارخطه نمودن محور نور - چمستان - آمل، بهسازی و آسفالت راه دسترسی به شهرک‌های صنعتی نوشهر – جمشید آباد آمل، زیرسازی و آسفالت محور حسین آباد به طوسکلا، بهسازی محور گلوگاه – دامغان حد فاصل چشمه گری و سه راه اندرات، احداث پل صادق آباد تنکابن و پل پسنده حاجی آباد از عمده ترین این طرح‌ها هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در پاسخ به سوال خبرنگار ما در این خصوص که امسال هم افتتاح پروژه محور ساری-تاکام در لیست پروژه‌های مورد بهره‌برداری قرار ندارد؛ گفت: این پروژه در دست اقدام قرار دارد و بنا داریم تا پایان امسال این پروژه، جمع شود و به مرحله بهره‌برداری برسد.

در پایان باید اضافه کنیم که پروژه محور ساری به تاکام به دلیل ترافیک سنگین در این محور به ویژه در ایام تعطیلات و هم‌چنین واحدهای نیمه تمام دو هزار و 800 واحد مسکن مهر میارکلا که پس از گذشت 10 سال هنوز به فرجامی نرسیده است، از جمله پروژه‌های پر بحثی هستند که سال‌ها است روی زمین مانده است و دردسرها و چالش‌های فراوانی را برای بسیاری از شهروندان مرکز استان به بار آورده است؛ دو پروژه‌ای که هر سال گره‌اش، کور و کورتر می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
رضا
ازاد راه قایم شهر به ساری چه زمانی شروع می شود
جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴