تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۰۰۸۲۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر ناتوانی آمریکا در رویارویی با ایران گفت: خواب جنگ با اقتدار دفاعی ایران اسلامی برای دشمن کابوسی وحشتناک شده است.
۰
plusresetminus

به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام‌ غلام‌رضا قندهاری در گفت‌وگو با خبرنگار در سمنان، با اشاره به توطئه‌های همیشگی دشمنان علیه ایران اسلامی اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، استکبار جهانی متوجه شد که ملت ایران با چنگ و دندان از نظام و انقلابشان پاسداری و دفاع می‌کنند؛ بنابراین با تحمیل جنگ و سایر توطئه‌ها بر آن شد تا کشور را دچار مشکل کند.
وی بیان کرد: ایران چهار دهه برابر توطئه‌های استکبار جهانی مقاومت کرد و دشمنان به سرکردگی آمریکا در این سال‌ها با ذلت و خواری از مواضع خود کنار کشیدند و وادار به عقب‌نشینی شدند.
قندهاری افزود: در روزهای نخست انقلاب که زیرساخت‌های کشور مناسب نبود و سپاه و ارتش منسجمی بر خلاف امروز نداشتیم، بر صورت آمریکا سیلی زدیم و اجاره ندادیم استکبار جهانی به اهداف شوم خود برسد و دشمن را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشتیم.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان یادآور شد: امروز که جمهوری اسلامی نظامی بسیار قدرتمند و در اقصی نقاط دنیا تأثیرگذار است، نباید از تهدیدهای دشمن بترسیم.
قندهاری با بیان اینکه آمریکا در رفع مشکلات اقتصادی خود ناتوان است، تصریح کرد: بیان طرح جنگ با ایران توطئه‌ای برای فریب بوده و آمریکا با ناکارآمد جلوه دادن دولت و این قبیل تهدیدها دنبال ایجاد جنگ روانی در کشور است.
وی تصریح کرد: ما نسبت به گذشته قوی‌تر شده‌ و به اقتدار ویژه‌ای رسیده‌ایم و اشتباه گذشته آمریکایی‌ها تکرار نخواهد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه القاکنندگان جنگ آمریکا علیه ایران در داخل کشور اعتقاد ضعیفی به خدا و آموزه‌های دینی دارند، اضافه کرد: این افراد تحت تأثیر فضاسازی‌های رسانه‌ای دشمن قرار دارند و خواب‌وخیال‌هایی برای خودشان دیده‌اند و نباید به این موارد توجه کرد.
قندهاری با تأکید بر اینکه مرور تاریخچه مقاومت ملت ما بیانگر ناتوانی آمریکا در جنگ با ایران است، تصریح کرد: خواب جنگ با اقتدار دفاعی ایران اسلامی برای دشمن یک کابوس است.
وی با بیان اینکه فعالیت هدفمند عده‌ای بزدل و ترسو با هدف حمایت از آمریکا راه به جایی نمی‌برد، اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران با اقتداری که دارد، تحت تأثیر این فشارها قرار نمی‌گیرد و مردم ما آگاه و هوشمند هستند.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان بیان کرد: ملت ایران از بیانیه شورای عالی امنیت ملی در بحث مذاکره به شکلی انقلابی دفاع کردند؛ چراکه ملت ما دشمن‌شناس هستند.
قندهاری با اشاره به اینکه تب ضدآمریکایی ملت ایران بسیار بالاست، تصریح کرد: استکبار جهانی می‌داند که با ملت ایران توان رویارویی ندارد و القاکنندگان جنگ آمریکا علیه ایران باید به خود بیایند و آینده خود را خراب‌تر از این نکنند.
وی با بیان اینکه اگر دشمن دست از پا خطا کند، ضرب شست محکمی از نظام جمهوری اسلامی ایران می‌خورد، اضافه کرد: ایران امروز تصمیم‌گیرنده نهایی در هر اقدامی است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱