تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۰
کد مطلب : ۳۸۸۱۰۸
فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از 271 میلیون ریال کالای قاچاق در حوزه استحفاظی هنگ مرزی و مرزبانی درجه یک تایباد طی 48 ساعت گذشته خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار ماشاالله جان‌نثار گفت: درراستای اجرای طرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا و همچنین حمایت از تولیدات داخلی، مرزبانان این استان در 48 ساعت گذشته با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی، موفق شدند مقادیر قابل توجهی کالای قاچاق را در پست‌های مراقبت و کنترل مرزی تایباد کشف کنند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ارزش این کالاها براساس برآورد کارشناسان 271 میلیون و 770 هزار ریال اعلام شده است، خاطرنشان کرد: در این رابطه تعدادی متهم دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل داده شدند، همچنین، این اقلام قاچاق شامل برنج، روغن، شیرخشک و مرغ بوده‌اند.

وی بیان کرد: مرزبانان با عزمی راسخ با افراد سودجو و فرصت‌طلب برخورد می‌کنند و این افزایش کشفیات نشانگر تلاش و زحمات شبانه‌روزی مرزبانان غیور و انقلابی درراستای برخورد قاطع با قاچاق کالا بوده، امیدوارم روز به روز شاهد پیشبرد این موضوع باشیم.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وقتی کارگران سهمی از نمایش مسئولان هم ندارند
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱