تاریخ انتشارسه شنبه ۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۲
کد مطلب : ۳۵۰۴۶۵
مسؤول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس کشور با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) به عنوان اولین فدایی ولایت‌ بود، گفت: اگر می‌خواهیم فاطمه زهرا(س) را بشناسیم باید از ولادت تا شهادت آن بانوی نمونه اسلام را بررسی کنیم.
۰
plusresetminus
حضرت زهرا(س) بهترین نماد ولایت‌پذیری است/ 3 استراتژی امام راحل در دوران دفاع مقدس
به گزارش بلاغ، سردار ابوالفضل مسجدی در پانزدهمین یادواره ۴۴ شهید دهستان کِسِلیان بخش زیراب شهرستان سوادکوه اظهار کرد: برکات فراوانی در یادواره‌های شهدا وجود دارد و مجلس سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) نیز به آن ارزش و اعتبار ویژه داد.

وی افزود: شهدا میزبان هستند و آن‌قدر دارای کرامت هستند که همه را بدون توجه به خط و خطوط دعوت می‌کنند و در دفاع مقدس هم همه دعوت بودند ولی برخی برای حضور در جبهه‌ها توفیق یافتند.

مسؤول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس کشور خاطرنشان کرد: حضرت زهرا(س) به عنوان اولین فدایی ولایت‌ بود.

مسجدی افزود: پیامبر‌گرامی اسلام به عنوان جایگاه نور و حضرت علی(ع) به عنوان روشنایی و نور و حضرت فاطمه‌زهرا(س) به عنوان محافظ نور و جایگاه نور بود.

وی یادآور شد: امام خمینی(ره)، ولایت‌فقیه را همان ولایت رسول‌ خدا بیان‌ کرد و در جای دیگر ولایت‌ فقیه را استمرار خط انبیا توصیه کردند.

مسؤول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس کشور تصریح کرد: حرف امام راحل و رهبر معظم انقلاب به عنوان ولی فقیه و جانشین حضرت صاحب الزمان(عج) است و برای دفاع از این جایگاه، جوانان ما به جبهه رفتند و کشورهای بلوک شرق و غرب و مرتجعین عرب در دفاع مقدس به همراهی صدام قصد نابودی انقلاب اسلامی و ولایت‌فقیه را داشتند.

این مسئول اظهار‌کرد: رزمندگان اسلام با تأسی از امام حسین(ع)، حضرت زهرا(س) و ائمه معصوم(ع) در جبهه حضور‌ داشتند و با فرمان ولایت فقیه در جبهه‌ها فداکاری کردند.

مسجدی با اشاره به خاطرات سرداران دفاع‌مقدس از شهید حسین خرازی و سه استراتژی امام‌ راحل در دفاع‌ مقدس افزود: جنگ با دشمن، بیرون راندن دشمن از میهن‌ اسلامی و تنبیه متجاوز، سه استراتژی امام‌ راحل در دفاع‌ مقدس بود که با فداکاری‌های شهدا به این اهداف دست یافتیم.

وی خاطرنشان کر د:رزمندگان هر‌جا با مشکل روبرو می‌شدند از ائمه و حضرت فاطمه‌زهرا(س) استمداد می‌گرفتند و گِره‌های آنان در دفاع‌ مقدس باز‌ می‌شد.

مسؤول مرکز راویان سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس کشور در پایان گفت: هر کسی در خیمه شهدا قرار گرفت، زیر خیمه ولایت‌فقیه قرار‌ دارد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳