تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۳۴۶۸۴
جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه ۱۳ محله آسیب‌پذیر در مازندران برای رفع معضلات شناسایی شد، گفت: با مدیریت انقلابی باید به دنبال رفاه مردم بود.
۰
plusresetminus
۱۳ محله آسیب‌پذیر در مازندران برای رفع معضلات شناسایی شد/ با مدیریت انقلابی باید به دنبال رفاه مردم بود
به گزارش بلاغ به نقل از قائم آنلاین، حسین محمدرضایی در نشست بررسی عملکرد طرح کرامت یک شهرستان قائم‎شهر با مسئولان این شهرستان، اظهار کرد: صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم از فرمانداری پرتلاش که کارهای شایسته‎ای را در این مدت کوتاه در محله‌ی شهید صالحی قائم‎شهر که دچار آسیب‎ها و معضلات بسیاری بوده توسط ادارات مختلف و با مدیریت فرماندار انجام داده‎اند.

وی افزود: طرح کرامت یک که با انتخاب ۱۳ محله از ۱۰ شهرستان استان مازندران از اوایل سال ۱۳۹۶ در مازندران آغاز بکار کرده و در شهرستان قائم‎شهر نیز از اوایل مهرماه کار خود را در منطقه شهید صالحی آغاز به کار کرده است که امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر و ورود همه‎ی دستگاه‎های اجرایی توقعات مردم را برطرف کنیم.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه اجرای این طرح در کشور با امضای تفاهم‎نامه‎ای میان سپاه و وزارت کشور با نگاه به محرومیت‌زدایی صورت گرفته است، بیان کرد: فرمانداران باید با مدیریت انقلابی و استفاده از ظرفیت‌های موجود در شهرستان برای رفع معضلات موجود در منطقه‌های آسیب‌پذیر انتخاب شده کار را انجام دهند تا انتظارات مردم برآورده شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی نباید چنین محله‌های داشته باشیم که مردم با این وضعیت و معضلات طندگی کنند که متاسفانه نشان از ضعف در گذشتگان است که این مناطق دچار چنین معضلاتی هستند که چهره‌ی نظام اسلامی را خدشه‌دار کرده است.

محمدرضایی با بیان اینکه قطعا کشور از لحاظ مالی شرایط رفع کامل این معضلات را در شرایط کنونی ندارد، تصریح کرد: درست است شرایط مهیا نیست تا معضلات این مناطق رفع شود اما با مدیریت انقلابی که مقام معظم رهبری فرمودند باحداقل امکانات موجود باید با نگاه و رویکرد انقلابیگری کارهای بزرگی را اجرا کرد همین موضوعات است که باید برای رفاه حال مردم باشیم و معضلات موجود که از کمکاری مدیران گذشته است را رفع کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: مسئولین باید با نگاه و مدیریت انقلابی توقع مردم را به اجرا در بیاورند، در شهرستان‌ها با برگزاری جلسات متعدد و تداوم در اجرای کار انتظارات مردم را رسیدگی کنند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه هیچ‌کس بدنبال خودنمایی نیست، خاطرنشان کرد: در این کار هیچ کس بدنبال این نیست که کار را به نام خود تمام کند و فرقی هم ندارد که توسط چه کسی انجام می‌شود مهم این است که مردم در رفاه باشند و معضلاتی که توسط گذشتگان به آن‌ها به ارث رسیده حل شود در نظام جمهوری اسلامی نباید چنین مناطقی باشد که کمک برای رفع این معضلات نقطه‎ای درخشان در پرونده مسئولیتی هر عزیز مدیری که در این طرح کمک کند خواهد بود.

این مسئول تصریح کرد: در اجرای این طرح کلیه دستگاه‌های اجرای باید با کمک یکدیگر و بصورت همزمان وارد کار شوند تا مردم تغییرات را احساس کنند و اقدامات جزیره‎ای تاثیر چندانی نخواهد گذاشت و فرمانداران در این میان نقش اساسی را اجرا خواهند کرد.

محمدرضایی ادامه داد: جدا از رفع معضلات سخت افزاری باید به فرهنگ سازی و فعالیت‎های فرهنگی هم در این مناطق که دچار معضلات فرهنگی نیز هستند باشیم تا بصورت ریشه‎ای این مشکلات حل شود که به شکر خدا در شهرستان قائم‌شهر این نگاه وجود دارد و در این مدت کوتاه عملکرد خوبی از مدیران اجرایی این شهرستان مشاهده کردیم که ان‌شاالله این روند با قدرت ادامه‌دار و مستمر باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱