تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد مطلب : ۳۳۳۵۴۹
امام‌جمعه تنکابن گفت: تا کجا مسئولان می‌خواهند این برجام را یدک بکشند؟! ما لحظه به لحظه، به کلمه کلمه‌ برجام عمل کردیم، اگر این گونه به قرآن عمل می‌کردیم، دنیا را نجات داده بودیم.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام عبدالعی‌ پوراکبر در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته با قدردانی از موفقیت سردار سلیمانی در خصوص مزاکرات برجام، اظهار کرد: امروز دیگر افراد خوش بین هم متوجه شده‌اند، بازتاب مزاکرات مُرده است.

وی با بیان اینکه ایران اکنون به طور کم‌سابقه‌ای یک‌پارچه شده، گفت: امروز همه متحد و یک‌پارچه بر سر آمریکا و اسرائیل فریاد می‌زنند.

امام‌جمعه تنکابن با اشاره به اینکه تا کجا باید پیش رفت تا دست طرف مقابل برای ما رو شود، عنوان کرد: چقدر باید نقض عهد شود تا ما متوجه شویم که این‌ها قابل اعتماد نیستند؟! ما مدام عمل می‌کنیم و آن‌ها نقض عهد. تاحالا یک کلمه از برجام را عمل نکرده‌اند و مرتب بر خلاف آن پیش می‌روند.

این مسئول با بیان اینکه تا کجا مسئولین می‌خواهند این برجام را یدک بکشند، گفت: ما لحظه به لحظه، به کلمه کلمه‌ برجام عمل کردیم، اگر این گونه به قرآن عمل می‌کردیم، دنیا را نجات داده بودیم.

پوراکبر متذکر شد: اگر امروز بازهم کسی حرف از مذاکره بزند، دیوانه است.

وی در پایان از اقدام انقلابی و ارزشی پهلوان کشتی ایران، علیرضا کریمی برای مسابقه ندادن با کشتی‌گیر رژیم جعلی و کودک‌کش اسراییل قدردانی کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱