تاریخ انتشارجمعه ۳ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۳۲۷۲۲۴
امام‌جمعه شهرستان جویبار گفت: باید مواظب دسیسه‌های دشمن بود امروز با داعش و مسئله کردستان عراق ظاهر شد ولی فردا معلوم نیست با چه حیله‌ای وارد شوند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، حجت‌الاسلام محمدتقی نادعلیزاده در خطبه‌های این هفته شهرستان جویبار اظهار کرد: آل‌سعود با گروگان گرفتن نخست‌وزیر لبنان به‌دنبال تضعیف ایران و حزب‌الله بود.

وی افزود: عربستان یک کشور قومی قبیله‌ای به‌دنبال ایجاد حکومت دموکراتیک در منطقه است که بیشتر به یک طنز شبیه است تا یک سیاست.

امام‌جمعه جویبار تصریح کرد: حزب‌الله در برابر اسرائیلی که آمریکا آن را حمایت می‌کند ایستاد و به پیروزی رسید حالا عربستان می‌خواهد با حزب‌الله مقابله کند.

نادعلی‌زاده در ادامه با تشکر از سردار قاسم سلیمانی گفت: این سردار رشید با کمک رزمندگان مدافعان حرم و رهنمودهای رهبری ریشه گروه تکفیری تروریستی داعش را خشکاند.

وی به ادعای ارسال سلاح از ایران به یمن واکنش نشان داد و عنوان کرد: این یک توهم سیاسی است در حالی کشورهای استکباری با حمایت از عربستان بر سر مردم مظلوم یمن بمب و موشک می‌ریزند.

خطیب نمازجمعه جویبار افزود: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند ایران در کنار همه کشورهایی که در برابر استکبار می‌جنگند حضور خواهد داشت و کمک‌های فکری، مشورتی و روحی و معنوی می‌دهد.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش با گرامی‌داشت هفته بسیج گفت: حل مشکلات کشور فقط با روحیه بسیجی رقم خواهد خورد و همه مدیران باید روحیه بسیجی داشته باشند یعنی دارای ایمان، مقاوم و بااخلاص باشد.

نادعلی‌زاده با بیان اینکه مسئولین نباید از حیله آمریکا غافل باشند خاطرنشان کرد: باید مواظب دسیسه‌های دشمن بود که امروز با داعش و مسئله کردستان عراق ظاهر شد ولی فردا معلوم نیست با چه حیله‌ای وارد شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«وعده صادق»، نقطه عطف رهایی مستضعفان
پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
نماز؛ بازدارنده و نابود‌کننده بدی‌ها
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
جهاد خدمت‌رسانی در امتداد امیدآفرینی
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
برخورد ساده‌انگارانه با پیچیده‌ترین پروژه
چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷