تاریخ انتشاريکشنبه ۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۳۰۹۸۷۴
فرمانده سپاه کربلای مازندران با تاکید بر ترویج امر به معروف در جامعه، گفت: نهادهای انقلابی مازندران در ترویج امر به معروف در جامعه پیشگام باشند.
۰
plusresetminus
نهادهای انقلابی در ترویج امر به معروف در جامعه پیشگام باشند
به گزارش بلاغ، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلا مازندران در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر این استان، اظهار کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر در دستور کار همه نهادهای انقلابی است که باید توجه ویژه‌ای به این امر شود.

وی با بیان اینکه در ایام دفاع مقدس نیز ستاد امر به معروف فعال‌تر شده، افزود: همان طور که به نماز و روزه اهمیت می‌دهیم باید به اجرای امر به معروف و نهی از منکر نیز توجه کنیم و با سرافرازی جریان سرخ حسینی را به نهضت سبز مهدوی تبدیل کنیم.

فرمانده انتظامی مازندران نیز گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری فریضه امر به معروف و نهی از منکر دو واجب فراموش شده است که باید به این امر توجه ویژه شود.

سردار سیدمحمود میرفیضی افزود: در استان باید با توجه به شرایط، اولویت‌ها مشخص و برنامه‌های دستگاه‌های مربوط در قالب برنامه‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت مشخص شود.

وی با بیان اینکه برخی برنامه‌ها در درون سازمان مانند سلامت اداری و بحث استانداردسازی رفتار کارکنان جزو معروف اداری است که می‌توان با همکاری اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در تمام ادارات و دستگاه‌های اجرایی محقق شود، بیان کرد: طرح تابستان با سالم‌سازی یا ساماندهی سواحل دریا از ظرفیت تمام دستگاه‌ها اجرا شد که باید نظارت‌ها بیشتر شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱