تاریخ انتشاريکشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۲۷۸۰۸۶
طبق آخرین وضعیت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستان آمل تاکنون 846 نفر برای شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آمل نام نویسی کردند.
۰
plusresetminus
ثبت نام 846 داوطلب انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در آمل
به گزارش بلاغ به نقل از سفیر هراز، تا به امروز پنجم فروردین ماه 96، 846 نفر داوطلب برای شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان آمل نام نویسی کردند.


 
طبق آخرین وضعیت ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراها در شهرستان آمل، داوطلب شهری در مجموع 101 نفر و روستایی 745 نفر اعلام شد که از این تعداد تعداد 73 نفر در شهر آمل، پنج نفر در شهر رینه، 8 نفر در شهر دابودشت، چهار نفر در شهر گزنگ و 11 نفر در شهر امام‌زاده عبدالله(ع) داوطلب شدند.


همچنین در بخش مرکزی 265 نفر، بخش امام‌زاده عبدالله(ع) 92 نفر، بخش دابو دشت 226 نفر، بخش دشت سر 131 نفر و بخش لاریجان 31 نفر داوطلب انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا شدند.


لازم به ذکر است داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا تا 6 فروردین 96 برای نام نویسی مهلت داردند و داوطلبانی که تاکنون موفق به دریافت گواهی عدم سوء پیشینه از مراجع قضایی نشدند با تکمیل فرم خوداظهاری (فرم تعهد) در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها ثبت نام و اعلام داوطلبی کنند.


گفتنی است انتخابات پنجمین دورهٔ شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌ جمهوری ایران، 29 اردیبهشت 96 برگزار می‌شود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴