معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران خبر داد

بسته‌ حمایتی 4700 میلیاردريالی دولت برای تکمیل تولیدی‌های كوچك و متوسط

تاریخ انتشارجمعه ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۸
کد مطلب : ۲۱۷۸۹۰
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از بسته‌ حمایتی 4700 میلیاردريالی دولت برای تکمیل تولیدی‌های كوچك و متوسط خبرداد.
۰
plusresetminus
بسته‌ حمایتی 4700 میلیاردريالی دولت برای تکمیل تولیدی‌های كوچك و متوسط
به گزارش بلاغ به نقل از خط امید، جلسه بررسی مشكلات صنایع واحدهای تولیدی كوچك و متوسط با حضور حسن خیریان‌پورمعاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع انسانی استانداری مازندران، محمد محمدپور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، سجادی فرماندار بهشهر، تباكی فرماندار گلوگاه و مدیران استانی و شهرستانی و مدیران واحدهای تولیدی عصر دیروز در محل فرمانداری شهرستان بهشهر برگزار شد.

حسن خیریان‌پور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران محور این جلسات را بسته‌های حمایتی تولید برای بنگاه‌های كوچك و متوسط اعلام كرد و افزود: هدف از این جلسات تسهیل و روان‌سازی و بهره برداری از بنگاه‌ها و تولیدی‌های كوچك و متوسط است كه بتوانند با این مبلغ تسهیلات، به بهره‌برداری یا ادامه تولید بپردازند.

 

 وی افزود: دولت مبلغ 4700 میلیاردريالی هزینه برای این بسته‌های حمایتی اختصاص داده است كه باید در نهایت دقت و سرعت جذب شود و تعلل در آن غیر قابل توجیه است.

خیریان‌پور تصریح کرد: این مبلغ به بنگاه‌های کوچک و متوسط با پیشرفت بالای 60 درصد تخصیص داده می‌شود، تا با این تسهیلات بتوانند واحدها را به مرحله بهره‌برداری برسانند.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

شهدای مدافع حرم بهترین الگو برای جوانان
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۳۱
راهبرد گروه‌های جهادی تحقق شعار سال باشد
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴
سازماندهی ۱۷۵ گروه جهادی در سوادکوه
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۵
ناقوس مرگ در «انجیلسی»
سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شایسته‌گزینی همچنان در انتظار نوبت
دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴