تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۴
کد مطلب : ۱۶۲۹۶۲
برای 135 خانوار شهری و 127 خانوار روستایی دارای بیش از دو فرزند معلول مازندران مسکن ساخته می‌شود.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مدیرکل بهزیستی استان مازندران در همایش تجلیل از معلولان و کارآفرینان غرب مازندران با بیان این مطلب و با دعوت از خیرین، صاحبان سرمایه و سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف تولیدی و صنعتی به همکاری با بهزیستی گفت: خانواده‌هایی که بیش از دو معلول دارند در آینده نه چندان دور با همکاری بهزیستی و خیرین مسکن‌ساز دارای سرپناه می‌شوند.
سعید آرام خواستار تلاش برای بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود جامعه برای ارائه خدمات به معلولین شد و خاطر نشان کرد: باید معلولان به عنوان یک شهروند مانند دیگر افراد از امکانات و مواهب جامعه بهره‌مند شوند.

مدیر کل بهزیستی مازندران بر لزوم مناسب‌سازی فضاهای شهری برای سهولت تردد افراد با توانایی‌های خاص تأکید و خاطرنشان کرد: معلولان ثابت کرده‌اند دارای استعدادهای خوبی هستند و باید زمینه و بستر برای حضور معلولان در اجتماع فراهم و آنان نیز استعدادها و ظرفیت‌های خود را بیشتر بروز دهند.

وی افزود: سازمان بهزیستی به تنهایی متولی رسیدگی به امور معلولان و افراد زیرپوشش این سازمان نیست بلکه تمام دستگاه‌های خصوصی و دولتی موظف به همکاری در این زمینه هستند. وی همچنین اعلام کرد صاحبان صنایع، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران هر تعداد معلولی که مشغول به کار می‌کنند از پرداخت مالیات معاف هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
چشم زخم؛ خرافات یا حقیقت؟
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳